|
کدخبر: 218445

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مسائل مالی وزارتخانه شناخت دارد

معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نسبت به تحول‌گرایی دغدغه دارد و الزام دارد که سند تحول را به خوبی اجرا کند.

آموزشی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مسائل مالی وزارتخانه شناخت دارد

احمد حیدری معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش و رئیس ستاد فرهنگیان آیت‌الله رئیسی درباره سومین گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: آقای نوری، آموزش و پرورش را به خوبی می‌شناسد؛ چرا که او فعالیت تدریس خود را از مقطع ابتدایی شروع کرده است و تقریباً سلسله مراتب اداری را طی کرده است.

وی ادامه داد: آقای نوری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و ولایت مداری و ارزش مداری از ویژگی‌های اوست.

حیدری با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید نسبت به مسائل مالی و انسانی وزارتخانه شناخت کافی داشته باشد، افزود: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در بخش‌های مدیریت مالی و فناوری اطلاعات و ارتباطات کار کرده است و نسبت به دغدغه‌های آموزش و پرورش آشناست.

وی تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش باید بتواند با سایر دستگاه‌های اجرایی ارتباط داشته باشد که ارتباطات آقای نوری با سایر دستگاه‌ها نیز خوب است.

معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نسبت به تحول‌گرایی دغدغه دارد و الزام دارد که سند تحول را به خوبی اجرا کند.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس این بود که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، تعلیم و تربیتی باشد، متخصص و متعهد باشد و آموزش و پرورش را به خوبی بشناسد که وزیر پیشنهادی نیز این چنین است.

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها