|
کدخبر: 217550

برنامه آموزش و پرورش برای آموزش های حضوری مدارس

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش‌‌های حضوری در مدارس آغاز شده که با برنامه‌ریزی انجام شده تا آخر آبان‌ماه در همه مدارس ابتدایی، متوسط اول و دوم تحصیلی محقق می‌شود.

آموزشی برنامه آموزش  و پرورش برای آموزش های حضوری مدارس

سید جواد حسینی با اشاره به اینکه فضای مجازی و شبکه شاد آثار متعددی در جامعه تحصیلی داشته است اظهار داشت: شبکه شاد برای ارائه آموزش‌های مجازی طراحی شد و دارای آثار متعددی برای جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان داشت.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون نظام آموزشی به سمت شرایط پسا کرونا حرکت می‌کند خاطر نشان کرد: بازگشایی تدریجی مدارس آغاز شده اما آموزش‌های مجازی به‌عنوان مقوم و مکمل ادامه می‌یابد.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تا آخر آبان‌ماه در همه مدارس ابتدایی، متوسط اول و دوم تحصیلی آموزش‌های حضوری محقق می‌شود.

حسینی تعداد دانش‌آموزان استثنایی در کشور را ۱۵۰ هزار نفر دانست و افزود: کلاس‌های بیش از ۵۰ درصد دانش‌آموزان استثنایی از سوم مهر بازگشایی شد و آموزش این کودکان به‌صورت حضوری در حال انجام است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی بیان اینکه آموزش دانش‌آموزان به صورت ترکیبی دنبال می‌شود گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی در تمامی استان‌ها پایگاه جامع آموزش خود را راه‌اندازی کرده که در این وضعیت به واسطه این پایگاه جامع، دروس به دانش‌آموزان ارائه شود.

 

 

منبع: تسنیم
  • مریم ارسالی در

    دانش اموز ابتدایی نمیتونه رعایت کنه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها