|
کدخبر: 217475

حکم بیژن قاسم زاده نقض شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بیژن قاسم زاده قبلاً محکوم شده بود به جرم ارتشا، رأی این پرونده در دیوان عالی کشور نقض شده است و به دادگاه صادر کننده حکم ارجاع داده شده است.

آموزشی حکم بیژن قاسم زاده نقض شد

خداییان در پاسخ مبنی براینکه بعد از انتشار عکسی از بیژن قاسم زاده، از سوی قوه قضاییه اعلام شد که «دیوان عالی کشور پرونده او را به شعبه صادرکننده جهت رفع نقص اعاده کرده  و مراحل دادرسی پرونده وی در جریان است. این متهم بر اساس قانون تا اعلام نهایی نتیجه دادرسی، فعلا با قرار وثیقه آزاد شده است.»، رای پرونده بیژن قاسم زاده به چه علت نقض شده و چه نقصی داشته است؟ گفت: ایشان قبلا محکوم شده بود و یکی از جرایم ارتکابی اش، جرم ارتشا بود که محکومیت یافته بود و پرونده در این بخش در ارتباط با ارتشاء نقص تحقیقاتی داشته و رای نقض شده و به دادگاه صادر کننده عودت داده شد و هم اکنون در حال تکمیل تحقیقات و استماع اظهارات شهود و مواجهه حضوری است.

وی افزود: قسمت دیگر از حکم صادر کننده نقض بلاارجاع بوده که بر این اساس در دیوان عالی  نقض شده و بدلیل اینکه نقض بلاارجاع شده حکمی که  صادر شده بدون رعایت تعدد جرم باید باشد و بعد از تکمیل تحقیقات و صدور حکم و اگر اعتراضی شود به دیوان ارسال می شود والا حکم اجرا خواهد شد.

 

 

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها