|
کدخبر: 217365

بهترین منابع جمع بندی شیمی کنکور

آموزشی بهترین منابع جمع بندی شیمی کنکور

وقتی درس شیمی و شیمی کنکور سراسری به گوش داوطلبان کنکور میخورد یاد اسم استاد بهمن بازرگانی افتاده و به سراغ تهیه کتاب های ایشان میروند.

استادی با بیش از چند دهه سابقه تدریس و تالیفات عالی در زمینه کنکور که کمتر کسی توانسته به تالیفات ایشان نقد جدی وارد بکند و بیشتر اساتید و رتبه های برتر تجربه های خوب خود را از خواندن کتاب شیمی بازرگانی اعلام کرده اند.

همون طور که میدانید استاد بازرگانی با همکاری انتشارات مبتکران برای شیمی دهم،یازدهم و دوازدهم کتاب های شیمی آموزش تست و جمع بندی را منتشر کرده است. وب سایت جم مرکز خرید کتاب های انتشارات مبتکران است.

شیمی دهم و شیمی یازدهم به صورت دو جلدی و تک جلدی(چرایی این موضوع رو میتوان در مقدمه کتاب یافت: دو جلدی برای کسانی که میخواهند مفصل تر بخوانند، وقت بیشتری دارند و روی شیمی تمرکز کامل دارند.

تک جلدی برای کسانی که وقت اورژانسی دارند و میخواهند بهترین نتیجه را در وقت کم از شیمی بگیرند) منتشر کرده است.

در سال آخر متوسطه شیمی دوازدهم مبتکران بهمن بازرگانی نیز کتاب دو جلدی فقط به چاپ رسیده است از سوی همین مولف که شیمی را به دو بخش تقسیم کرده و در قالب آموزش کامل+درسنامه و تست و جمع بندی در دو جلد آورده است.

برای جمع بندی شیمی کنکور همین مولف کتاب فیل شیمی را به بازار عرضه کرده است.

فیل شیمی برای کسانی است که برای جمع بندی دنبال منبعی میگردند که به طور کامل مطالب یادگرفته شده را در حجم کم و کاربردی داشته باشد.

نکات مهم به همراه تصاویر و آزمایش ها و مسائل را با خواندن آن بتوانند به خوبی باز یادآوری بکنند و نتیجه خوبی در درس مهم شیمی که دروس تخصصی رشته خود میباشد را کسب بکنند.

فیل شیمی فقط برای یازدهم و دهم به تولید رسیده است و فعلا خبری از انتشار نسخه پایه دوازدهم آن نمیباشد.

از رقبای این کتاب در بازار میتوان به کتاب جمع بندی شیمی خیلی سبز، جمع بندی شیمی مهروماه، دور دنیا در نیم ساعت شیمی گاج و جمع بندی های شیمی نشر الگو اشاره کرد.

اگر قصد خرید کتاب کمک درسی با تخفیف را دارید میتوانید به سایت کتاب جم مراجعه نمایید.

تمامی منابع کمک آموزشی از ابتدایی تا کنکور در کتاب جم موجود بوده و شما میتوانین با دانلود رایگان خلاصه پی دی اف های هر کتاب نسبت به بررسی و خرید هر کتاب اقدام نمایید.

همچنین ارسال کتاب جم به سراسر ایران به همراه تخفیفات بالا رایگان است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها