|
کدخبر: 217062

زمانبندی جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام شد

عضو هیئت رئیسه مجلس روند بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را تشریح کرد.

آموزشی زمانبندی جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام شد

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: این جلسه فردا سه‌شنبه ۲۵ آبان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است رئیس‌جمهور برای دفاع از وزیر پیشنهادی در جلسه فردا حضور داشته باشد، ادامه داد: آقای رئیسی ۳۰ دقیقه فرصت دارد تا از وزیر پیشنهادی خود در صحن علنی پارلمان دفاع کند.

نماینده اهواز در مجلس درباره روند برگزاری جلسه فردا، اضافه کرد: وزیر پبشنهادی، آقای فیاضی ۳۰ دقیقه فرصت دارد تا  از برنامه‌های خود دفاع کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه در ابتدای جلسه رای اعتماد گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس درباره وزیر پیشنهادی نیز قرائت خواهد شد، اظهار داشت: دو نماینده موافق و دو نماینده مخالف درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی به ایراد نظر خواهند پرداخت،  البته هر کدام از این دو نماینده می‌توانند بخشی از وقت خود را به نماینده‌ای دیگر بدهند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهور روز ۱۷ آبان طی نامه‌ای به مجلس مسعود فیاضی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد که در جلسه روز یکشنبه ۱۸ آبان این نامه از سوی قالیباف رئیس مجلس اعلام وصول شد.

لازم به ذکر است، مسعود فیاضی ۴۶ ساله دارای مدرک مهندسی عمران از دانشکده فنی دانشگاه تهران و استادیار گروه منطق فهم دین در پژوهشکده حکت و دین پژوهی است.

از جمله سوابق وی می‌توان به مدیرکل انتشارات و فناوری آموزشی وزارت آموزش و پرورش، مدیر مسوول مجلات رشد وزارت آموزش و پرورش، مسوول کلان بنیاد آی سی دی ال، رییس هیات مدیره انتشارات مدرسه و معاون فرهنگی اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

رییس جمهوری شهریورماه حسین باغ‌گلی را برای تصدی وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان مجلس شورای اسلامی معرفی کرد که او نتوانست رای لازم را برای این سمت به دست آورد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها