|
کدخبر: 216148

مسعود فیاضی در مورد رتبه ‌بندی معلمان چه گفت؟

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش که به مجلس معرفی شد و رای اعتماد نیاورد، نظر خود را نسبت به رتبه‌بندی معلمان در توییتر اعلام کرد و گفت: رتبه بندی معلمان نیازمند نگرشی واقع بینانه با رویکرد برقراری عدالت در پرداختی آنهاست.

آموزشی مسعود فیاضی در مورد رتبه ‌بندی معلمان چه گفت؟

مسعود فیاضی امروز در حساب کاربری توییتر خود نوشت: اصلاح نظام پرداخت معلمان و رتبه‌بندی ایشان یکی از مسائل بسیار مهمی است که نیازمند نگرشی واقع‌بینانه، با رویکرد برقراری عدالت در نظام پرداخت معلمان از سویی و ارتقاء توانمندی و صلاحیت‌های حرفه‌ای آنها از سوی دیگر است

وی افزود:این مهم که از سوی مجلس شورای اسلامی در دستور بررسی و رسیدگی قرار دارد می‌تواند این مطالبه چندساله فرهنگیان که به کرات در اسناد بالادستی از جمله سند تحول، سیاست‌های تحولی و قانون برنامه ششم توسعه مورد تأکید واقع‌شده است را تحقق بخشد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری مسعود فیاضی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش جهت اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

تحصیلات مسعود فیاضی چیست؟

مسعود فیاضی متولد بهمن ماه ۱۳۵۴ در تهران و تحصیلکرده رشته عمران در دانشگاه تهران است، وی ۱۵ سال نیز دوره حوزوی خارج فقه را طی کرده است.

وی مدیرمسئولی ۳۶ عنوان مجله رشد وزارت آموزش و پرورش، رئیس هیأت مدیره انتشارات مدرسه وابسته به وزارت آموزش و پرورش، عضو هیأت مدیره شرکت افست (شرکت چاپ و توزیع‌کننده کتاب‌های درسی وزارت آموزش و پرورش)، مسئول محتوایی بنیاد ICDL وابسته به وزارت آموزش و پرورش، دبیر علمی جشنواره کتاب رشد وزارت آموزش و پرورش، رئیس کارگروه گفتمان انقلاب اسلامی آموزش و پرورش استان تهران در سال ۱۳۸۸ و معاون مطالعات فرهنگی و اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

مسعود-فیاضی

ارسال نظر