|
کدخبر: 215608

دومینوی رتبه بندی معلمان میان مجلس و دولت

نماینده مردم شهررضا در مجلس با انتقاد از تأخیر سه ماهه دولت در معرفی وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه‌بندی در کوچه پس کوچه‌های بهارستان و پاستور بلاتکلیف است.

آموزشی دومینوی رتبه بندی معلمان میان مجلس و دولت

سمیه محمودی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود به خاطر همه مشکلات کشور از مردم ایران عذرخواهی کرد و گفت: به دلیل توجه رئیس جمهور به حضور در بین آحاد مردم انتظار داریم در سفر‌های استانی شتاب زده عمل نکنند. به شکلی عمل کنید تا ضمن مشاهده برکات سفرها، مدیران ارشد اجرایی کشور با تمرکز بر انجام هر چه سریع‌تر تغییرات و انتصابات زیر مجموعه‌های دولت را از بلاتکلیفی خارج کرده تا به این ترتیب پروژه‌های نیمه تمام هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم شهررضا در مجلس خطاب به سید ابراهیم رئیسی گفت: هر چند تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی دشمنان نظام قابل چشم پوشی نیست، اما به دلیل ضعف عملکرد مدیران دولت قبلی و عدم اقدام قابل توجه مدیران اقتصادی دولت سیزدهم متأسفانه به دلیل وضعیت معیشتی نامناسب، سفره‌های مردم کوچک شده است؛ لذا انتظار می‌رود ضمن تقویت تیم اقتصادی به منظور اتخاذ تصمیمات موثر شاهد وحدت رویه در گفتار، عملکرد و جلوگیری از انشقاق در تصمیم‌گیری‌ها باشیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره گذشت سه ماه پس از رأی اعتماد مجلس به وزرا در خصوص وزارت خانه آموزش و پرورش گفت: کم توجهی به یکی از حساس‌ترین وزارت خانه‌ها یعنی آموزش و پرورش باعث شده تا با تأخیر حدود سه ماهه شاهد معرفی وزیر پیشنهادی باشیم. آحاد جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه معلمانی هستند که با مشکلات اقتصادی و معیشتی رو به رو بوده و حداقل انتظار این عزیزان یعنی اجرای طرح رتبه‌بندی در کوچه پس کوچه‌های بهارستان و پاستور بلاتکلیف است.
وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از دانش آموزان بی‌بضاعت ترک تحصیل کردند، گفت: در این موضوع به صورت جدی ورود کرده و تصمیم‌گیری کنید.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها