|
کدخبر: 214913

انتقاد تند یک نماینده مجلس از عدم پرداخت حقوق معلمان از اسفندماه

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه از اسفندماه حقوق معلمان حمایتی و پاداش معلمان بازنشسته پرداخت نشده است.

آموزشی انتقاد تند یک نماینده مجلس از عدم پرداخت حقوق معلمان از اسفندماه

محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: مطابق با اصل ۳۰ قانون اساسی آموزش و پرورش باید برای مردم رایگان باشد که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: متأسفانه از اسفندماه حقوق معلمان حمایتی و پاداش معلمان بازنشسته پرداخت نشده است. معلمان حمایتی حتی پول پرداخت کرایه خودرو برای رفتن به سر کار را هم ندارند و باید مشکلات آنان هر چه زودتر حل و فصل شود.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر قیمت لاستیک حدود ۳۰ درصد گران شده و قیمت روغن موتور هم افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این شنیده می شود که قیمت حمل و نقل عمومی از ۴ درصد به ۹ درصد افزایش خواهد یافت که اگر این رویه ادامه یابد، مشکلات مردم بیشتر خواهد شد.

صباغیان با انتقاد از گرانی خودرو، گفت: افزایش قیمت خودرو تبعات بسیار زیادی دارد و بهتر است زمینه واردات ماشین های برقی و هیبریدی فراهم شود تا قیمت خودرو بشکند. از سوی دیگر خودروهای داخلی هم به دلیل نبود رقابت از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

 

منبع: مهر

ارسال نظر