|
کدخبر: 214731

تنبیه بدنی دانش آموز کلاس اول توسط معلم سنگدل + فیلم

دانش آموز کلاس اول دبستان ایلامی به دست معلم خود تنبیه بدنی شد.

آموزشی

 تنبیه بدنی دانش آموز ایلامی در روز‌های اخیر سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. گفته می‌شود تنبیه بدنی دانش آموز توسط معلم صورت گرفته است و خانواده این کودک بابت تنبیه بدنی دانش آموز از معلم شکایت کرده اند. این در حالی است که معلم منکر تنبیه بدنی دانش آموز است. رسیدگی به پرونده تنبیه بدنی دانش آموز ادامه دارد.

نامش ابوالفضل غلامحسینی است. قد و قواره اش مثل همه بچه‌های کلاس اولی ریز و دوستداشتنی است و شاید مثل همه پسربچه‌های هم سن و سال خود شور و حرارت شیطنت و تحرک دارد.

ابوالفضل همراه ۵ دانش آموز دیگر روستا، از اول مهر امسال سر کلاس اول نشست و در مدرسه روستای ریزوند واقع در بخش بولی شهرستان چوار، تحصیل را آغاز کرد.

اما آغاز به تحصیل برای ابوالفضل با اتفاقی تلخ همراه بود که تلخی آن به رسانه‌ها هم کشیده شد و ماجرای تنبیه شدن ابوالفضل سر و صدای زیادی به پا کرد.

جزئیات کتک خوردن پسر کلاس اول ایلامی چه بود؟

خاله ابوالفضل در توضیح ماجرای تنبیه بدنی ابوالفضل را اینطور تعریف کرد: «دو سال قبل بود که خانواده ابوالفضل برای کار دامداری به روستای ریزوند کوچ کرده بودند و ابوالفضل به همراه خواهرش به مدرسه روستای ریزوند می‌رفتند. ابوالفضل کلاس اول و خواهرش کلاس پنجم بود. از اول سال تا حالا بار‌ها پیش آمده بود که معلم ابوالفضل او را کتک زده بود، اما آثار آن بر جای نمانده بود. تا اینکه روز حادثه_۹ آبان_ خواهر ابوالفضل می‌خواست با او به خانه برگردد، اما معلم گفته بود که می‌خواهد با ابوالفضل بیشتر درس کار کند. به خاطر همین خواهر ابوالفضل تنها به خانه آمده بود و بعد از ساعتی که پدر و مادر ابوالفضل نگران او شدند، دنبال او رفتند و دیده بودند که او تنبیه بدنی شدید شده است. ابوالفضل در ابتدا حرفی نمی‌زد و انگار شوکه شده بود. پدر و مادرش با معلم تماس گرفته بودند تا از او بپرسند ماجرا از چه قرار است، اما او جواب تلفن را نداده بود. بعد از گذشت چند ساعت بالاخره ابوالفضل گفت که معلم او را کتک زده است. او می‌گفت که معلم او را به درخت بسته و او را کتک زده است. چشم‌ها و گوش‌های او را فشار داده بود. آثار کبودی روی پا‌ها و شکم او هم مشخص است. بعد در همان حال مداد را در دهان ابوالفضل گذاشته و گفته بود باید مشق بنویسی.»

خانواده محمد شکایت قانونی خود را در مراجع قضایی به ثبت رساندند و رسیدگی به این شکایت ادامه دارد.

تنبیه

 

 

منبع: رکنا
  • بهنام قاسمی چرمهینی ارسالی در

    لحظه اي در اخراج اين معلم درنك نكنيد من خودم به عنوان يه دبيرباخواندن اين ماجرا شوكه شدم

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام بنده معلم هستم
      معلمی که بچه ٧ساله روبه درخت می بنده وشکنجه میکنه بیمارروانیه
      بایداخراج بشه ودیه پرداخت کنه

  • فرهان ارسالی در

    اگه این پسر من بود میرفتم مدرسه و همین ب لا رو سر معلم میاوردم البته هیچ شاهدی بج ا نمیزاشتم بار دیگه معلم اینکارش رو تکرا ر میکردم میکشتم و بدنش رو تیکه تیکه میکر دم و میسوزوندم خلاصه مجردم ولی بچه دار ش م خیلی روشون سگ و غیرتی میشم

  • اریانا ارسالی در

    بمیرم الهی معلم اینجوری رو باید اعدام کر د

  • ناشناس ارسالی در

    معلم حق نداره بچه رودتنبیه کنه وظیفه معل م فقط درس دادن ودرس پرسیده حالا بچه اگه درسش بده حق نداره کتک بزنه شاید اصلا بچه مخش از این بیشتر نکشه ،این جور معلمایی مشکل روانی دارند.اگه معلم بچه من بودپدرش و در میاوردم .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها