|
کدخبر: 214498

دلنوشته قالیباف برای یک معلم فداکار

رئیس مجلس گفت: در مجلس یازدهم به دنبال آن هستیم که مسائل آموزش و پرورش را در اولویت قرار دهیم و به وظایف خود در قبال معلمان عمل کنیم.

آموزشی دلنوشته قالیباف برای یک معلم فداکار

محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، با تأکید بر ضرورت حمایت از فرهنگیان نوشت: توفیق داشتم تا در روز دانش‌آموز سرزده به دیدار یکی از معلمان فداکار کشورمان بروم؛ خانم ثریا مطهرنیا پس از نزدیک به سه دهه خدمت صادقانه در راه تربیت دانش‌آموزان در نقاط محروم و روستاهای دور دست و کم جمعیت، امروز در سطح جهانی شناخته شده و الهام‌بخش سایر معلمان هستند.

وی در ادامه این مطلب آورده است: خانم مطهرنیا، آموزگار اهل بیجار استان سرافراز کردستان، حتی در ایام تعطیل و در فصل تابستان نیز در روستا علاوه بر پیگیری امور تحصیلی دانش‌آموزان به خانواده‌های نیازمند کودکان بیمار نیز کمک‌های فراوانی کرده است. ⁣

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این معلم فداکار در سال‌های خدمت خود به لطف خداوند متعال موفق شده است، بیش از هزاران کودک بیمار را در شهرستان و روستاهای محروم شناسایی کرده و از طریق ارتباط گیری با خیرین و موسسه‌های خیریه راه سخت و هزینه بردار درمان را برایشان قدری آسان نماید.

وی نوشت: قدردانی از زحمات بی‌دریغ او و تمامی افرادی که عمر خود را وقف آبادانی ایران و رفع مشکلات مردم کرده‌اند، کمترین وظیفه‌ای است که بر دوش ماست. ⁣

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی همچون «مطهرنیا» و تمامی معلمان دلسوز و فداکار ایران اسلامی، حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند و مهم‌ترین نقش را در ساختن آینده ایران عزیز ایفا می‌کنند، تاکید کرد: امیدوارم در مجلس یازدهم بتوانیم پاسخی در خور به مطالبات بر حق فرهنگیان عزیز بدهیم و با در اولویت قرار دادن پیگیری مسائل آموزش و پرورش و ریل‌گذاری تحقق تحول بنیادین واقعی در این بخش، به وظیفه خود در قبال تمامی معلمان عزیز و فداکار کشورمان عمل کنیم.

 

منبع: مهر

ارسال نظر