|
کدخبر: 213891

حمایت تمام قد مجلس از طرح رتبه بندی معلمان

رضا حاجی‌پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات: هیچکدام از معلمان با لایحه رتبه بندی معلمان مخالف نیستند و مجلس نیز تمام قد پای اجرای این لایحه ایستاده است.

آموزشی حمایت تمام قد مجلس از طرح رتبه بندی معلمان

رضا حاجی پور در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی با توجه به تعهدی که نسبت به معلمان دارد جلسات متعددی را در راستای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان کرده است.

وی افزود: روز گذشته، عنوان چندین ماده از این لایحه مورد ایراد قرار گرفت و مجدداً این لایحه به کمیسیون آموزش و تحقیقات بازگشت. روز گذشته پس از صحن علنی، کمیسیون آموزش در خصوص بررسی ایرادات نمایندگان نشستی را با حضور برخی از مخالفان برگزار کرد و امروز نیز کمیسیون نشستی جهت چکش کاری و رفع ایرادات این لایحه خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از شعار‌های رئیس جمهور در زمان انتخابات اجرای رتبه بندی معلمان بود و در سند تحول نیز که بر اساس منویات مقام معظم رهبری است بر اجرای این لایحه تاکید شده است.

حاجی پور خاطرنشان کرد: ضرورت دارد جایگاه معلمان در کشور ارتقا یابد و در صورتی که برای اجرای این طرح با محدودیت منابع مالی مواجه شویم، بهتر است از حقوق کارمندانی که از سقف معمول بیشتر است کاهش داده و به معلمان اختصاص یابد.

وی یادآور شد: هیچکدام از معلمان با لایحه رتبه بندی معلمان مخالف نیستند و مجلس نیز تمام قد پای اجرای این لایحه ایستاده است.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها