|
کدخبر: 213872

تذکر یک نماینده مجلس درباره سردرگمی معلمان در کل کشور

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی از تاخیر در معرفی وزیر آموزش و پرورش به مجلس و همچنین در دستور کار قرار گرفتن طرح شفافیت آرای نمایندگان در صحن علنی مجلس انتقاد کرد.

آموزشی تذکر یک نماینده مجلس درباره سردرگمی معلمان در کل کشور

جواد نیک‌بین در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان‌ماه بیان کرد: اولین تذکر بنده به دولت می‌باشد که در خصوص ضرورت توجه به دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور است. نداشتن وزیر » باعث سردرگمی معلمان، دانش آموزان و والدین در کل کشور شده است. تاکنون چندین بار به رئیس جمهور تذکر داده‌ایم و انتظار می‌رود هرچه زودتر رئیس جمهور محبوب وزیر آموزش و پرورش را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

وی در ادامه بیان کرد: ما در کشور شاهد چندین نوع نفوذ هستیم یک مصداق نفوذ نظیر فیلم گاندو است که همه مردم نسبت به آن واقف هستند و اکنون عوامل زیادی از این نوع نفوذ در زندان‌ها به سر می‌برند اما نفوذی دیگر این است که یک طرح اولویت‌دار کنار گذاشته می‌شود و طرحی دست دهم یا بیستم در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین طرح مجلس بحث شفافیت است که هنوز در صحن مجلس این طرح مطرح نشده است. نفوذ در هر حوزه‌ای به یک شکل خود را نشان می‌دهد یک بار در درون دولت و یک بار در درون مجلس، در چند هفته اخیر طرح‌های بی‌خود یا غیراولویت‌دار در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است اما طرح شفافیت آرای نمایندگان که از اصلی‌ترین طرح‌ها می‌باشد هنوز در دستور کار نیامده است. انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر این طرح در دستور کار قرار گیرد.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: دستور کار مجلس براساس آیین‌نامه داخلی و رای نمایندگان تعیین می‌شود.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر