|
کدخبر: 211233

خبر مهم یک نماینده درباره رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دو طرح رتبه‌بندی معلمان و نیز طرح دو فوریتی تصویب و دائمی شدن متناسب‌سازی (همسان‌سازی) حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را امضاء کرده و پیگیر تصویب آن هستم.

آموزشی خبر مهم یک نماینده درباره رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی اظهار داشت: بنده اعتقادی به کار غیراصولی ندارم و در برخی طرح‌ها با اصل موضوع موافقم و به عنوان حق گروهی از جامعه امضاء کرده و از آن دفاع می‌کنم.

وی افزود: اما باید روشن شود اجرای آن طرح دارای چه تبعاتی است و منابع مالی تحقق طرح کجا خواهد بود و از طرفی نباید به این موضوعات نگاه سیاسی داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی تاکید کرد: موضوع معیشت فرهنگیان، بازنشستگان و جامعه کارگری چیزی نیست که آسان از کنار آن گذشت زیرا هم موجب عدم آسایش جامعه و هم موجب سوءاستفاده دشمن می‌شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم یقین داشته باشند طرح‌هایی که نفعی برای آنها داشته باشد را حمایت و امضاء می‌کنم اما همچنان به شفافیت منابع مالی آن طرح نیز تاکید دارم.

 

منبع: تسنیم
  • محسن نوروزی ارسالی در

    این یک واقعیت است اگر به اموزش وپرورش بر سد ...خیلی از مشکلات امروز حل خواهد شد.. .چون از معلمی که بی سرپناه است وپولی در جیب ندارد... نمیتوان انتظارومعجزه داشت.. .😪😪😪😪😪😪😪

  • قلی گدائیان ارسالی در

    شما همپن چندرغاز بازنشستگان ۹۹ را بهشپن بدهید معیشت معلم پیشکشتون. فقط شعار شنید یم و عملی ندیدیم بابا بدهکاریم ریشه ظلم هم انگار قویتر از هر روز میشه

  • یک نفر ارسالی در

    فقط حرف می زنید و در عمل دنبال منافع شخصی خودتان هستید دشمن ما، شما دزد و دروغگوها هستید و مردم که نمی فهمند دشمنشان کیست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها