|
کدخبر: 208995

خبر مهم درباره استخدام معلمان حق‌التدریس

با امضای معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی مربوط به قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش اصلاح و ابلاغ شد.

 هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۸ مهر ۱۴۰۰، با توجه به نیاز وزارت آموزش و پرورش به استمرار خدمت مشمولان ماده (۶) اصلاحی آیین نامه اجرایی مربوط به قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، با اصلاح آیین نامه مذکور موافقت کرد.

بر این اساس، استمرار به کارگیری مشمولان موضوع آیین  نامه یاد شده (شامل مربیان پیش دبستانی، حق التدریسان غیرمستمر، آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی) که نمره قبولی در آزمون داخلی را کسب نکنند، در صورت نیاز وزارت آموزش و پرورش صرفاً در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰، مجاز است.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت
  • جلال ارسالی در

    ایا حق التدریسی ک بامعدل ۱۲/۷۵از دانشگاه ازاد فارغ التحصیل شده بخاطر پدری فرهنگی از شخص دیگری ک با معدل۱۸/۰۴ از دانشگاه دولتی تهران فارغ التحصیل شده اما بخاطر پ دری کارگر خونش رنگین تر است بیعدالتی تا کی فقط دنبال استخدام فرزندان فرهنگی با پ ارتی هستید کجور پر است از همحلیها و افر ادی ک با رابطه اقای x معلم شدند و الان در تلاشند برای افزایش حقوق و رتبه بندی ه مین افراد بیکفایت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها