|
کدخبر: 207988

خبری خوش در مورد رتبه بندی معلمان/پرداخت پاداش ها کلید خورد

محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در خصوص نشست مشترک با سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: رتبه‌بندی معلمان در این نشست مورد بحث قرار گرفت که خوشبختانه مجلس اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قرار است تمام زوایا و جوانب مربوط به رتبه‌بندی با لحاظ کردن تمام نقطه نظرات فرهنگیان نهایی شود و به زودی تصمیم گیری در مورد منابع مالی و بودجه‌ای سال ۱۴۰۰ برای اجرای این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد.

پورابراهیمی ادامه داد: قرار است تمام زوایا و جوانب مربوط به رتبه‌بندی با لحاظ کردن تمام نقطه نظرات فرهنگیان نهایی شود و به زودی تصمیم گیری در مورد منابع مالی و بودجه‌ای سال ۱۴۰۰ برای اجرای این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور گفت: از وزارت آموزش و پرورش خواسته شد از طریق کمیسیون مربوطه با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان همراهی کند تا هر چه سریع‌تر انجام شود.

پرداخت پاداش پایان خدمت ۳۰ هزار بازنشسته فرهنگی

وی به ۳۰ هزار بازنشسته فرهنگی که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند اشاره و تصریح کرد: در این نشست مقرر شد با همراهی کمیسیون اقتصادی و کمیسیون برنامه و بودجه پیگیری لازم از طریق وزارت آموزش و پرورش انجام شود تا ظرف ماه‌های آینده شاهد پرداخت پایان خدمت به بازنشستگان این نهاد باشیم.

پورابراهیمی با اشاره به کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت در مناطق محروم کرمان و راور اشاره کرد و گفت: مقرر شد در زمینه تهیه بسته حمایتی برای این دانش آموزان اقدام شود و به زودی این مهم انجام خواهد شد.

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز از اقدامات پورابراهیمی طی سال‌های گذشته در زمینه کمک به افزایش بودجه آموزش و پرورش و اعتبارات جاری و عمرانی آموزش و پروش تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که با کمک مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی بتوان بخشی از مشکلات مالی اعتباری و بودجه‌ای این وزارتخانه را بر طرف کرد.

منبع: ایلنا
  • شهره ارسالی در

    درسته معلمان زحمت میکشن ولی همین الان هم بیشتر از حقشون میگیرن کلا نصف سال تعطیل ن و ۴ساعت کار رو براشون ۸ ساعت حساب میکن ن و خیلی مزایای دیگه من که راضی نیستم نم ی‌دونم سر چه حسابی باز دارن حقوقاشونو زی اد میکنن

  • علی ارسالی در

    خیلی متاسفم براتون با این تیتر زدنتون فق ط کلک و کذب آخه ماه های آینده برا پرداخت حق خودمون که اسمش گذاشتین پاداش هم شد خ بر و شدکلیک خوردن نفرین بر شماها

  • ناشناس ارسالی در

    بس کنید این همه تکرار مکررات در اخبار چه معنی و مفهومی دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    هرگاه پاداش پایان خدمت فرهنگیان به موقع نه بعد از چند سال حقوق متناسب با زحمت ای ن قشر که با سرمایه انسانی سرکار داردو جا یگاه اجتماعی آنها احیاء شود باید انتظار شکوفایی نسلی جدید بود

  • بیزن ارسالی در

    مجلس فقط بفکرمعلمان بازنشسته وپرداخت پاد اش بازنشستگان است پس بدبخت کارمندان کشور ی چی..کیسکشها

  • محمد ارسالی در

    این مجلس اگر واقعاً راست می گوید باید به بازنشستگان وکارگران هم وسط سال با این ت ورم افزایش حقوق بدهد خدای حق معلمان نیست درسال ۲بار به انها افزایش حقوق داده شود همین حقوقها هم از سرشان زیاده کارگران ب دبخت شرمنده زن وبچه هاشون هستن افزایش حق وق معلمها باعث تورم بیشتر وگرانی وفشار ب ر مردم بدبخت است وباید انجام نشود

  • زهرا ارسالی در

    سلام نمیدونم چرا یه عده حسودن و فقط منافع خودشون رومیبینن؟! خطاب به بعضیا که میگن معلما بیشتر از حقشون میگیرن عرض کنم چه مجازی وچه غیرمجازی حق معلمهایی که اینده کشور رومیسازن تضییع شده! بااین فضای مجازی که از روی ناچاری درست شده کار این بزرگواران هم چندبرابر شده و علاوه برحضور گاه وبیگاه درمدارس دوشیفت گاهی شب ها هم در خانه اسیر دانش آموز وفضای مجازی هستن. آیا کسی جوابگوی تلاش های شبانه روزی وسلامت به خطر افتاده معلمان است؟ بعید نیست چند سال دیگر به لطف فضای مجازی شاهد معلمان مشکل دار (هم ازنظر جسمی و هم روحی) باشیم.چرا مانمیتوانیم واقع بین باشیم؟
    شرم آور است! معلمها به نسبت کارمندان ارگانهای دیگر که فقط ساعات اداری کارمیکنند کمترین حقوق رو دریافت میکنن!
    تنها درجامعه ای که همه مریضند وفرهنگ جامعه ضعیف است، ۱۰۰ هزارتومان افزایش حقوق معلم دردسرساز وسوژه رسانه ها میشود نه حقوق های غیر عادلانه مفت خورانی که هیچگاه سیرنمیشوند. زیادشدن حقوق ناچیز معلمان کمترین کاریست که دولت میتواند انجام دهد. راستی شما از حق وحقوق چه میدانید؟ ظلم اختلاسگران این آدمکهای فضایی نامرئی را چه می نامید؟ عجیب است که این آدم نماها جلوی دوربین های مداربسته به راحتی یک چشم برهم زدنی از صندوق امانات دزدی میکنند اما هیچکس آنها را نمیبیند و نمیشناسد!!

  • ناشناس ارسالی در

    بعد از یکسال هنوز میگید در ماه های آینده پاداش بازنشستگان ۹۹ پرداخت میشه ؟ فقط میشه گفت خدا لعنتتون کنه

  • جمعی از بازنشستگان بهداشت و در مان سال 99 از دانشگاه علم پزشکی ارومیه ارسالی در

    با سلام و خسته نباشید خواهشمندیم لطفا پیگیری نمایید چرا پاداش ما بازنشستگان بیش از یکسال و اندی گذشته هنوز پرداخت نشده است؟ جناب اقای نوبخت خودشان در صدا و سیما گفتند ما تا 12 مرداد ماه 1400 پاداش بازنشستگان سال 99 را پرداخت و واریز کردیم و بعد ش رفتیم این اقای دکتر میر کاظمی به چه دلیلی و به چه عنوان از پرداخت پاداشی که قبلا واریز شده است و واقعا حق بازنشستگان سال 99 بوده و هست جلو گیری کرده است؟ ما بازنشستگان سال 99 بهداشت و درمان از جناب اقای میر کاظمی که الان سه ماه است از پرداخت پاداش بازنشستگان بهداشت و درمان خودداری و جلو گیری کرده است شاکی هستیم .... از طرفی بارها به ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه جهت رسیدگی برای پرداخت پاداش بازنشستگی مراجعت کردیم کسی پاسخگو نیست و ریاست دانشگاه وجود ندارند و نیستندچرا باید رییس دانشگاه از پاسخگویی طفره بروند و پاسخگو نباشند ؟؟؟ دیگر ارزش پول بازنشستگی ما بیش از یکسال و اندی از بین رفته است حتی اگر پرداخت شود .....؟؟؟با این بودجه های کلانی که اینها حیف و میل کردند فقط با یک صدم ان می توانستند پاداش ما بازنشستگان سال 99 را پرداخت نمایند ولی سستی و قصور کردند و پرداخت نکردند......لطفا خواهشمندیم شما عزیزان پیگیری نمایید با تقدیم احترام .....

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها