|
کدخبر: 207171

توصیف یک نماینده درباره نگاه مجلس به طرح رتبه بندی معلمان

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس گفت: نگاه مجلس به این لایحه مثبت است و دولت نیز با وجود تمام کاستی‌ها باید آن را در اولویت قرار دهد.

آموزشی توصیف یک نماینده درباره نگاه مجلس به طرح رتبه بندی معلمان

ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در دیدار با نمایندگان فرهنگیان استان فارس با بیان اینکه منزلت معلمان باید در تمامی ابعاد حفظ شود، اظهار داشت: ریشه بسیاری از مشکلات معلمان به دلیل نگاه غلطی است که به آموزش و پرورش در سال‌های مختلف شده و این یک خطای بزرگ و استراتژیک است. 

وی با انتقاد از اینکه در طول سال‌های اخیر آموزش و پرورش به حاشیه رفته است، گفت: بسیاری از مشکلاتی که امروز معلمان با آن درگیر هستند به دلیل نوع نگاه غلط به آموزش و پرورش است که این نگاه غلط سبب شده امروز هم منزلت معلمان دستخوش آسیب شود و هم تعلیم و تربیت ما در تراز اندیشه‌های انقلاب اسلامی نباشد. 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه نباید به معلمی با دید صرفا یک شغل نگاه شود، افزود: کرامت و منزلت اجتماعی با حفظ کرامت معلمان به دست می‌آید و اگر این منزلت خدشه‌دار شود با مشکلات اجتماعی و فرهنگی در جامعه روبه‌رو می‌شویم. 

عزیزی با تاکید بر داشتن نگاه جامع و کامل به آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش معبر همه تحولات است بنابراین باید یک دید جامع به آن داشت و با توجه به ۲۶ ساحت سند تحول آموزش و پرورش باید مجموعه تمام تصمیمات به رضایت‌مندی معلمان و تحول در آموزش و پرورش منجر شود تا تاثیرگذاری خود را نشان دهد. 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس گفت: نگاه مجلس به این لایحه مثبت است و دولت نیز با وجود تمام کاستی‌ها باید آن را در اولویت قرار دهد در طول این مدت معلمان و فرهنگیان نظرات خود را درباره این لایحه به مجلس اعلام کردند و ما نیز منعکس کردیم تا به بهترین شکل ممکن این لایحه اجرا شود.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها