|
کدخبر: 207957

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره شبکه شاد/ دانش آموزان بخوانند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: شبکه «شاد» تنها پلتفرم رسمی آموزش و پرورش برای مدارس پایتخت است و مدیران مدارس باید تمام سعی خود را در راستای استفاده از ظرفیت‌های آن به کار گیرند.

آموزشی اطلاعیه آموزش و پرورش درباره شبکه شاد/ دانش آموزان بخوانند

عبدالرضا فولادوند در واکنش به مطلب مندرج در فضای مجازی اظهارداشت: در راستای سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش، تنها پلتفرم آموزشی رسمی و مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و ابلاغ شده به مدارس شهر تهران شبکه آموزشی دانش‌آموزی (شاد) است.

وی گفت: اپلیکیشن «شاد» طی مراحل پیشرفت خود تاکنون دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله ایجاد دسترسی برای دانش‌آموزان به محتوا و مطالب آموزشی استاندارد و امکان سرویس اجرای آزمون، پخش زنده و ارتباط دانش‌آموز و معلم با طراحی کانال‌ها و گروه‌های مختلف در زمینه‌های آموزشی و تربیتی برای مخاطبان خود بوده است.

فولادوند با اشاره به اینکه شبکه آموزشی «شاد» یکی از بزرگترین اپلیکیشن‌های دنیا است، افزود: تنها پلتفرم رسمی آموزش و پرورش در مدارس شهر تهران شبکه «شاد» است که مدیران مدارس باید تمام سعی خود را در راستای استفاده از ظرفیت‌های آن به کار گیرند.

در روزهای اخیر مطلبی به نقل از مدیریت یک مدرسه با این مضمون منتشر شده است؛ «با توجه به اینکه برنامه شاد برای مدرسه از سمت وزارتخانه راه‌اندازی و مدیریت مدرسه در سامانه شاد به علت مشکلات فنی احراز هویت نگردید و بستر واتساپ نیز پاسخگوی نیازهای آموزشی دانش‌آموزان و دبیران نیست، با پلتفرم روشکا که با اداره کل شهر تهران قرارداد دارد و سرور مناسب جهت اجرای آموزش مجازی را دارد. با این شرکت جهت ادامه روند آموزش مجازی

قرارداد ماهیانه بسته شد. سامانه در حال تکمیل اطلاعات دانش‌آموزان مدرسه است. در صورت اتمام این روند در یکی ۲ روز آتی از این بستر بهره‌مند خواهیم شد.»

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها