|
کدخبر: 203114

این بودجه میلیاردی به آموزش و پرورشی ها می‌رسد

مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از پرداخت ۱۷ هزار و ۴۸۴ میلیارد ریال به بخش تولید و اشتغال و سه هزار و ۵۲۹ میلیارد ریال به حساب وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

آموزشی این بودجه میلیاردی به آموزش و پرورشی ها می‌رسد

«امید حاجتی»  گفت: برای حمایت دولت از بخش‌های تولید و اشتغال در کشور، مبلغ ۱۷ هزار و ۴۸۴ میلیارد ریال به وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی،  صنعت، معدن و تجارت،  راه و شهرسازی،  میراث فرهنگی و گردشگری،  تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  نفت، آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه ای، دانشگاه فنی و حرفه ای، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پرداخت شد.

پرداخت سه هزار و ۵۲۹ میلیارد ریال برای فعالیت آموزشی به وزارت آموزش و پرورش 

حاجتی همچنین از پرداخت مبلغ سه هزار و ۵۲۹ میلیارد ریال برای فعالیت‌های پرورشی و امور تربیتی، کمک به تامین سرانه دانش آموزی مدارس ایثارگران، فعالیت‌های تربیت بدنی و ارتقای سلامت دانش‌آموزان، طرح جامع حمایت و ارتقای پوشش تحصیلی مناطق محروم و کمک به توان بخشی دانش آموزان مدارس استثنایی به حساب وزارت آموزش و پرورش پرداخت شد.

وی افزود: در حوزه فعالیت‌های پرورشی و امور تربیتی، مبلغ ۳۳ میلیارد ریال بابت اتحادیه انجمن اسلامی، ۵۰میلیارد ریال بابت سازمان دانش آموزی، ۳۳ میلیارد ریال بسیج دانش آموزی و ۲۵۰ میلیارد ریال کمک به دارالقرآن واریز شد.   

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به بهبود فعالیت‌های آموزشی وپرورشی اشاره کرد و گفت: ۲۸۳ میلیارد ریال برای این فعالیت‌ها به حساب وزارت آموزش و پرورش پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در بخش تامین سرانه دانش آموزی برای کمک به مدارس ایثارگران مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال، همچنین یک هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال برای ارتقای سلامت و فعالیت‌های بدنی دانش آموزان واریز شد.

به گفته صادقی در حمایت و ارتقای پوشش تحصیلی مناطق محروم نیز یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال به حساب آموزش و پرورش و حمایت از دانش‌آموزان استثنایی ۱۶۰ میلیارد ریال به حساب وزارت آموزش و پرورش پرداخت شده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها