|
کدخبر: 201001

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

چرا نوبت به رتبه بندی فرهنگیان می رسد، کفگیر به ته دیگ می‌خورد؟

حسین محمدصالحی دارانی تعلل برای اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان پذیرفتنی نیست چرا وقتی سخن از رتبه‌بندی فرهنگیان می‌شود کفگیر به ته دیگ می‌خورد.

آموزشی چرا نوبت به رتبه بندی فرهنگیان می رسد، کفگیر به ته دیگ می‌خورد؟

حسین محمدصالحی دارانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۴ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه ای، گفت: متاسفانه تعادل بخشی پروانه‌های بهره‌برداری آب چاه‌های کشاورزی ناعادلانه برخورد می‌شود و در حوزه انتخابیه من در شهرستان‌های فریدونشهر، چادگان و میاندشت و فریدن که منطقه‌ای سردسیر است ضریب تعادل بخشی بیش از ۵ دهم است و گاه تا ۷ دهم نیز اعمال می‌شود در حالی که فقط ۴ ماه از سال برداشت آب دارد و در مناطق گرمسیر و کم بارش این ضریب ۳ دهم است در حالی که ۱۰ ماه از سال برداشت دارد.

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی افزود: درحال‌حاضر تمام فعالیت‌های مزارع را به استعلام‌های آب منطقه‌ای و نصب کنتور هوشمند منوط کرده‌اید و کشاورزان گرفتار خشکسالی در چنگال مقررات سازمان آب جان می‌کنند و مبالغی هنگفت باید بابت نصب کنتور بپردازند.

وی اضافه کرد: گرچه بررسی رفع موانع تولید کشاورزی در مجلس برخی از دردهای آنها را درمان می‌کند اما برای همکاری با کشاورزان وزارت نیرو را موظف کنید که خود هزینه نصب کنتور را پرداخت کند.

محمدصالحی دارانی تصریح کرد: گرانی و وضعیت سخت امرار معاش و بی‌سرو سامانی قیمت برخی محصولات کشاورزی کشاورزان را ناامید کرده و موجب شده که قیمت برخی محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی و پیاز کمتر از قیمت تمام شده عرضه شود که در نتیجه این امر موجب شده که محصولات بر زمین مانده و نابود شوند.

وی اضافه کرد: تعلل برای اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان پذیرفتنی نیست چرا وقتی سخن از رتبه‌بندی فرهنگیان می‌شود کفگیر به ته دیگ می‌خورد در حالی که معتقدیم آموزش و پرورش مهم‌ترین رکن کشور بوده و باید جایگاه و شأن معلمان را در عمل اثبات کرده و در اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان تعجیل کنیم.

 

منبع: خانه ملت
  • بی باک ارسالی در

    کفگیر به ته دیگ نمیخورد الحمدلله پول هست ما کشور غنی هستیم اگه به داد معلم وکارگ ر برسن کمتر باید به سوریه لبنان طالبان ا لقاعده حوثی ها وخلاصه اینها کمک کنن شاید زبون بسته ها یه لقمه کمتر کوفت کنن همه ی ما میدونیم تمام حکام ماعربن وباید دم ا عراب رو داشته باشن ایرانی نیستن پس مردم ایران منجمله کارگر ومعلم هستن که بیشترین ضربات رو میخورن پس معلما وکارگران ازاین خواب مرگ بیرون بیان وبیدار شن واعتراض ک نن

  • ناشناس ارسالی در

    چون آشپز خوش ندارد بر پسران مش مندعلی که از بس زیادند پلو بپزد .

  • ناشناس ارسالی در

    تعجب من اینجاست که هرگز نمیگویند نداریم و خزانه خالیس همش بلف میزنند که داریم

ارسال نظر