|
کدخبر: 195211

تذکر نماینده مجلس درباره تاخیر در احکام فرهنگیان

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی نسبت به اقدام عده‌ای در دولت در خصوص احکام صادر شده برای فرهنگیان و توقف این احکام انتقاد کرد و خواستار اصلاح این رویه شد.

آموزشی تذکر نماینده مجلس درباره تاخیر در احکام فرهنگیان

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز عصر مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در تذکری خطاب به هیأت رئیسه اظهار داشت: برخی نمایندگان از جمله آقای موسوی لارگانی با استناد به ماده ۷۵ آئین‌نامه داخلی به جای آنکه تذکر بدهند در مخالفت با وزیر صحبت می‌کنند که انتظار می‌رود هیأت رئیسه این رویه را اصلاح کند.

وی همچنین با اشاره به اظهارات روز گذشته احمدی‌بی‌غش نماینده مردم شازند در خصوص وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی گفت: این اظهارات در خصوص یکی از خدمتگزاران نظام که ۱۰ سال با حکم مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین رسانه کشور را مدیریت کرده و امروز هم در فهرست تحریم دشمنان قرار دارد درست نیست و اینکه مدعی شدند ایشان یکی از بدنام‌ترین افراد در جهان است یک تهمت بزرگ است و باید عذرخواهی شود.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با ارائه اخطار اصل ۸۴ قانون اساسی گفت: در دولت دوازدهم برای فرهنگیان احکامی صادر شده که در روزهای اخیر و در جریان جابه‌جایی دولت، برخی‌ها جلوی این احکام را گرفته‌اند این قبیل اقدامات باعث ایجاد مشکل و نارضایتی فرهنگیان می‌شود.

پس از تذکر این نماینده، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ و در خصوص تغییر در احکام فرهنگیان با بیان اینکه اخطار ارائه شده وارد است اظهار داشت: در جابه‌جایی دولت‌ها خلاء‌هایی پیش می‌آید و وظیفه ما است که با سرعت کار را تمام کنیم تا دولت مستقر شود و کار را پیش ببرد.

وی همچنین در خصوص اظهارات روز گذشته یک نمایندگان علیه وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی گفت: سعی ما این است آئین‌نامه را رعایت کنیم و اگر دیروز نماینده‌ای درخصوص یک وزیر پیشنهادی مباحثی گفته اگر خارج از اینجا باشد حتما دنبال می‌کنیم و اگر وزیر پیشنهادی احساس می‌کند به ایشان توهین شده حق دارد به صورت کتبی یا شفاهی از خودش دفاع کند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها