|
کدخبر: 192305

زمان اعلام نتایج برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌ها

آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری امروز جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در حوزه‌های امتحانی برگزار شد و نتایج آن تا ۴۰ روز آینده اعلام می‌شود.

آموزشی زمان اعلام نتایج برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌ها

 این آزمون جهت جذب ۱۹۶۰ نفر نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور برگزار می‌شود و نتایج اولیه آن نیز ۴۰ روز پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز سه شنبه ۱۹ مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت. متقاضیان‌ آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه می کردند.

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیانی که دچار بیماری کرونا شده بودند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) قبلاً با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شد.

متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون لازم است، حداکثر تا تاریخ۲۸ مرداد از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه نمایند. درخواست های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فنّاوری وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری سال ۱۴۰۰ امروز جمعه مورخ ۲۲ مرداد در ۱۸۸ شهرستان برگزار شد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر