|
کدخبر: 182542

پلیس فتا به کنکوری‌های ۱۴۰۰ هشدار داد

رئیس پلیس فتا مازندران درباره کلاهبرداری با ترفند فروش سوالات کنکور به کنکوری‌های ۱۴۰۰ هشدار دارد.

آموزشی پلیس فتا به کنکوری‌های ۱۴۰۰ هشدار داد

رئیس پلیس فتا مازندران گفت : افراد کلاهبردار بعد از ارتباط با مشتریان خود و با جلب اعتماد آنها، با استفاده از پیام رسان‌های موازی اقدام به تبلیغ و فروش غیرقانونی برخی سوالات همراه با جواب می‌کنند که بسیاری از این سوالات مربوط به آزمون‌های سال‌های گذشته است.

سرهنگ خورشاد با بیان اینکه برخی از این کلاهبرداران با ادعا‌هایی نظیر " تضمین قبولی در دانشگاه‌های عالی" و " کسب رتبه برتر در کنکور"  داوطلبان و خانواده‌های آنان را اغفال می‌کنند، افزود: این کلاهبرداران پس از دریافت وجوه میلیونی و کلاهبرداری نه تنها هیچ سوالی را ارسال نمی‌کند بلکه دیگر پاسخگوی تماس‌های آنان هم نیستند.

او گفت : چنین ادعا‌هایی مبنی بر فروش سوالات کنکور و حتی امتحانات نهایی در فضای مجازی کاملا جعلی بوده و دانش آموزان نباید به این آگهی‌های دروغین اعتنا کننند.

رئیس پلیس فتای مازندران از شهروندان درخواست کرد: توصیه‌های پلیس فتا را جدی گرفته و آن‌ها را به کار ببندید تا در معرض این‌گونه کلاهبرداری قرار نگیرید و در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با ما درمیان بگذارید.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر