|
کدخبر: 177669

تعیین اعتبار برای اجرای رتبه بندی معلمان

رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ۱۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته شده است، گفت: همه معلمان باید رتبه بندی شوند که اجرای این کار باعث افزایش کیفیت آموزش در کشور می‌شود.

آموزشی تعیین اعتبار برای اجرای رتبه بندی معلمان

علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در جریان بررسی بررسی کلیات لایحه رتبه بندی معلمان و در موافقت با آن اظهار داشت: بعد از ۱۰ سال کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با درایت وزیر آموزش، لایحه رتبه بندی را به نتیجه رسانده‌اند که حاصل تعامل بین مجلس و دولت بوده است.

وی افزود: مجلس یازدهم در مسیر آموزش عالی و آموزش و پرورش ۲ اقدام قابل دفاع داشته است ابتدا در بودجه سنواتی با برگشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ سبب شد همسان سازی حقوق‌ها در دانشگاه‌ها رقم بخورد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: لایحه رتبه بندی از افتخارات  این کمیسیون است زیرا اجرای آن باعث افزایش سطح و کیفیت آموزش می‌شود.

منادی اظهار داشت: اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومانی برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده که بودجه مناسبی است.

وی خاطرنشان کرد: طبق لایحه رتبه بندی معلمان هر فردی که معلم است باید رتبه بندی شود برای بازنشستگان هم برنامه داریم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در مسیر سند تحول آموزش و پرورش است.

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    با این روند کی اجرا میشود ؟

  • دکتر سید ارسالی در

    احسنت بر معلمان شجاع ایران اجرکم عندالله

    • داود ارسالی در

      سلام اخرش مشخص شد فوق العاده ویژه شامل معلمان میشود یا رتبه بندی کی اجرا و یا هردو ببینید ۴۰ سال از انقلاب میگذرد با ۳۰ سال خدمت ۷۸۰۰ ان هم کسورات کم شود ۵۶۰۰ میشود چکار کند اقایان مسولین جامعه پزشکی چطور میشود یک معلم اجاره بدهد خرج خانه و قسط دیگر چی برایش میماند حقیقا با عقل و شرع جور در میاید کمی فکر کنید مهندس پزشک همه اینها از مدرسه با تدریس معلم امدند ولی نمی گویند الفبا را چه کسی یادمان داد خدا رحمت کند شهید رجایی را گفت روی صندلی ریاست جمهوری که مینشینم میگویم من همان دست فروش بازار بودم یادش نرفته مسولین بفکر باشند این صندلی ها دایم نیست

    • داود ارسالی در

      سلام دولت دوازدهم تمام شد ترا خدا به وع ده رتبه بندی و فوق العاده ویژه که حق ۱۰ ساله معلمین است را جناحی نکنید اجرا کنید ممنون از کسانی کم به حرف خود عمل می کن ند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها