|
کدخبر: 169531

اتفاق خوب در بیمه تکمیلی فرهنگیان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح مزایای بیمه تکمیلی به ویژه در زمان ابتلا به بیماری کرونا پرداخت.

آموزشی اتفاق خوب در بیمه تکمیلی فرهنگیان

گودرز کریمی‌فر در این باره اظهار کرد: در سال جاری بیمه تکمیلی با حق بیمه ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان منعقد شد که با وجود مبلغ پایین حق بیمه، تعهدات خوبی دارد.

وی افزود: هزینه شماری از خدماتی کلینکی و پاراکلینیکی، جراحی های تخصصی، ناباروری، بیماری کرونا و بیماری های خاص  در قالب خدمات بدون سقف پرداخت می شود.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آرزوی ما این است که هیچ یک از همکاران ما به کرونا مبتلا نشود گفت: اما اگر همکاری مبتلا شد در همه استانها بدون استثناء هزینه های درمانش برابر تعرفه مصوبه هیئت وزیران در سه بیمارستان دولتی، خصوصی و عمومی غیردولتی پرداخت می شود.

کریمی فر ادامه داد: اگر همکاران ما به ۵۵۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کند یک ریال هزینه نمی پردازند و تنها با کدملی پذیرش می شود اما اگر به مراکز درمانی غیرطرف قرارداد مراجعه کرد و اسناد درمانش را تحویل دهند، خسارت درمان ظرف کمتر از یک هفته به حسابشان واریز می شود.

به گفته وی تا تاریخ ۵ اردیبهشت تمام اسناد پزشکی رسیده پرداخت و به روز شده است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان تاکید کرد: اگر حتی یک نفر اسنادش را ارائه و هزینه اش را دریافت نکرده ما پاسخگو هستیم.

 

منبع: ایسنا
  • بهنام ارسالی در

    من‌کلی سند دادم‌ولی هنوزتحویل نگرفتم‌هزی نه اش رو

  • علیزاده ارسالی در

    شما لطف کنید فاکتورهای 6 ماه قبل را که تحویل دادیم نقد کنید خدمات کرونایی پیشکش ......

  • بازنشسته ارسالی در

    چرا بیمه تکمیلی را بازنشستگان آموزش وپرو رش برداشتید .من دوباره با خانواده ام عضو شدم واز حقوقم کم میشه اما برا آزمایش رف تم گفتند پول آزمایش بده برو از بیمه بگیر .قبلا تریبونی نبود.واین باعث نگرانی ما ش ده.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها