|
کدخبر: 165419

خبر خوش برای فرهنگیان

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: اعمال مدرک دوم برای آن دسته از فرهنگیانی که در مدارس شاغل هستند انجام می‌شود.

آموزشی خبر خوش برای فرهنگیان

قاسم احمدی لاشکی اظهار کرد: براساس قانون تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش صرفاً اعمال مدرک دوم مورد توجه قرار گرفته و به واژه دوم تاکید شده است.

او ادامه داد: همچنین طبق آنچه در این قانون آمده است همه افراد فرهنگی مشمول آن نخواهند بود و صرفاً برای آن دسته از فرهنگیانی که در مدرسه هستند این موضوع اعمال می‌شود.

به گفته معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در بودجه ۱۴۰۰ موضوع اعمال مدرک فرهنگیان مورد توجه قرار گرفته است و در ردیف بودجه مبلغی به آن اختصاص داده شد.

احمدی لاشکی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده برای رتبه بندی معلمان ۱۵ هزار میلیارد تومان، برای تسویه بدهی معلمان خارج از کشور که معوقات  آن‌ها پرداخت نشده است و رای ۱۵۵۳ دیوان عدالت اداری را دریافت کردند یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و برای اعمال مدرک فرهنگیان ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم.

احمدی لاشکی درباره زمان اجرای رتبه بندی فرهنگیان هم تصریح کرد: این موضوع در دولت به تصویب رسید و اکنون در مجلس اعلام وصول شده است منتظر هستیم تا در کمیسیون‌های مربوط به این موضوع بررسی‌های لازم انجام شود و هر زمان که در مجلس قانون رتبه بندی معلمان به تصویب برسد از همان روز امکان اجرای طرح را داریم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • فرهنگی 29سال سابقه ارسالی در

    باز هم انتخابات نزدیکه و همچنان دروغ های فریب دعنده

ارسال نظر