|
کدخبر: 42634

آیین افتتاح شهرک آبشار شهید کشوری اصفهان + عکس

مانند فاز ۶ پروژه شهید کشوری، کار چند ساله را می‌توان چند ماهه به ثمر رساند.

جانشین فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رییس بنیاد تعاون آجا در آیین بزرگترین واگذاری واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشار پروژه شهید کشوری در اصفهان گفت: امسال شاهد بودیم که کار چند ساله را نیز می‌توان چند ماهه به ثمر رساند، در واقع با تلاش و هم افزایی ارتش، شهرداری و شورای شهر پروژه شهید کشوری در اصفهان به سرانجام رسید.

امیر سرتیپ رضا خرم طوسی در آیین واگذاری واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشار تاکید کرد: ماموریت اصلی ارتش کار اقتصادی نیست، اما ماموریت های فرعی مان را درست تشخیص داده‌ایم. وی افزود: به تلاش ارتش، شهرداری و شورای شهر که همکاری و هم افزایی کردند، پروژه شهید کشوری در اصفهان به سرانجام رسید.

رییس بنیاد تعاون آجا با بیان اینکه امروز نیاز به حرکت‌هایی همچون شهید کشوری‌ها داریم، تصریح کرد: در شرایط کنونی جامعه تحت تاثیر اضطراب‌های اقتصادی موجود در کشور نمی‌توانیم پاسخگوی ملت باشیم و ناگزیر هستیم در این شرایط به صورت سه شیفت کار کنیم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه با توکل به خدا و بکارگیری نیروهای کار بلد و پای کار و برنامه‌ریزی صحیح، این پروژه به سرانجام رسید، ادامه داد: در گذشته برای این پروژه تلاش‌های فروانی انجام شد که متاسفانه به دلایل مختلف به سرانجام نرسید، اما با حمایت های امیر سرلشگر موسوی، نگرش جدیدی در ارائه کار جهادی، تغییر مشاور مادر و حذف برخی از ساختارهای دست و پاگیر، حمایت عالی و تامین به موقع منابع موجب تحول چشمگیر در پیشرفت فیزیکی پروژه و احیاء همه جانبه فعالیت‌های عمرانی در پروژه و ساخت و ساز در سه شیفت کاری و پیشرفت فیزیکی حدود چهار درصد در ماه انجام شد.

امیر سرتیپ خرم طوسی گفت: این اتفاقات خوشایند در شرایطی رقم خورد که در کل کشور رکود بی سابقه‌ای در پروژه‌های عمرانی وجود داشت.

وی افزود: البته نباید از دلسوزی ها و پشتکار مهندس آقایی و مهندس کریمی و مدیران شرکت عمران آبشار اسپادانا، و هم کاری و صمیمیت بین شهرداری و مسوولان این شرکت غافل بود و این پروژه محصول وفاق و همدلی و مدیریت صحیح است.

esfahan11.jpg

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم در سخنانی با اعلام اینکه فاز ۶ پروژه شهید کشوری سال ۹۸ به پایان می‌رسد، گفت: پروژه واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشار (پروژه شهید کشوری اصفهان) بعد از ۲۰ سال به این نقطه رسیده و اگر امروز واگذاری انجام نمی‌شد شاهد پیوستن آن در روزهای آتی به بافت فرسوده بودیم.

امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی افزود: با تلاش شبانه روزی کارگران و مهندسان، این کار بزرگ و جهادی امروز به سرانجام رسیده است، تحقق این پروژه آرزوی چند ساله ساکنان این منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه این پروره که به عنوان شهید کشوری نامگذاری شده است، حتما با عنایت خاص این شهید والامقام به سرانجام رسیده است، گفت: خوشبختانه امروز با کمک فرماندهان ارتش می‌بینیم که لبخند بر لب‌های مردم جاری شده است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: با نگاهی به عملکرد شهید شیرودی و شهید کشوری در دوران دفاع مقدس متوجه می‌شویم که هوانیروز خاص‌ترین بخش نیروهای مسلح کشور است.

قربانی با بیان اینکه هوا نیروز، یگانی است که حتی با نگاهی سطحی نیز می‌توان منحصر به فرد بودن آن را بین نیروهای مسلح متوجه شد، افزود: : هوانیروز همیشه امید بخش رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده و یگانی است سازه ای که تجهیزات محور بوده است.

esfahan4.jpg

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه هر ساعت پرواز نیاز به ۱۰۰ ساعت کار فنی دارد و ۲۷۶ نفر از بهترین خلبانان و مهندسان پرواز در دوران دفاع مقدس از یگان هوانیروز تقدیم به نظام شد، ادامه داد: شهید کشوری در دو روز بیش از ۴۰ تانک دشمن را زمین‌گیر کرد و این کار آسانی نیست.

جعفر آقایی مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این پروژه اشاره کرد و گفت: فقط در سایه همدلی و مدیریت صحیح توانستیم این پروژه را به سرانجام برسانیم . آقایی به اجرای ۱۱ برج مسکونی با حدود ۲۰۰۰ واحد مسکونی و استفاده از محصولات استاندارد و متریال مرغوب و ساخت داخل و با کیفیت و ضمانت احداث شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با ادامه روند موجود و سه شیفت فعالیت مهندسین و پیمانکاران و کارگران؛ ان شالله تا پایان سال ۹۸ کلیه قراردادهای فاز ۶ واگذار می گردد.

شایان ذکر است مجتمع بزرگ آبشار پروژه شهید کشوری در جنوب شرق اصفهان و در مجاورت سالن اجلاس سران در حال ساخت اصفهان ایجاد شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها