|
کدخبر: 90283

رکورد عجیب استقلال!

تعداد استعفاهای استقلال در طول یک فصل دو رقمی است. رکوردی که می‌تواند حکایت از عدم مدیریت و اختلاف نظر در این باشگاه داشته باشد.

گسترش نیوز، استقلال پر استعفاترین فصل خود را سپری کرد. تنها نگاهی به وضعیت مدیریتی در این باشگاه نشان می‌دهد آبی‌ها از این حیث رکورد را شکسته و استعفای دو رقمی داشته‌اند. امیر حسین فتحی، علی خطیر، میرشاد ماجدی، علی فتح الله زاده، بهرام امیری، کامران منزوی، اسماعیل خلیل زاده، عبدالرضا موسوی، هادی مباشری، ستار همدانی، سعید رمضانی همه نفراتی بودند که طی ماه‌های اخیر از سمت خود استعفا دادند تا رقم استعفا مدیریتی در این باشگاه دو رقمی باشد و استقلال پر استعفا‌ترین سال خود را سپری کند.

esteghlal.jpg

نکته قابل توجه این که همه این استعفاها در مدت سه ماه اخیر رقم خورده. استعفاهایی مثل فتحی، ماجدی، همدانی، امیری..... که به معنای پایان همکاری با این باشگاه بوده و استعفاهایی مثل خلیل زاده که از سرپرستی باشگاه استقلال به عضویت در هیات مدیره تبدیل شده یا استعفایی مثل رمضانی و مباشری که مقطعی بوده و منجر به ادامه همکاری با باشگاه استقلال شده است. به هر حال تعداد این همه استعفا در استقلال نشان از مشکل مدیریتی در باشگاه استقلال دارد. مشکلاتی که بی‌تاثیر از اختلاف نظر و مشکلات مالی در باشگاه استقلال نبوده تا یکی از دلایل پر حاشیه بودن استقلالی باشد که مشکلات مالی امروز یقه آن را گرفته است. حال باید منتظر ماند و دید تغییر و تحولات پیشروی استقلال که البته باز هم می‌تواند با استعفای برخی از نفرات همراه باشد بالاخره ثبات را به این باشگاه در ماه‌های آتی می‌آورد یا نه؟

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر