|
کدخبر: 83035

معضل جدید استقلال پیش از بازی دربی

تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیدار با نفت مسجد سلیمان آماده می‌شود که سه مدافع میانی‌اش را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.

گسترش‌نیوز: آبی پوشان تهران پس از ۲ پیروزی غرور آفرین آسیایی مقابل الکویت کویت و الریان قطر با ۳ و ۵ گل، باید در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر با نفت مسجد سلیمان دیدار کنند. دیداری که آبی‌ها در آن علاوه بر خستگی ناشی از سفرهای متعدد و بازیهای فشرده، یک معضل دیگر هم دارند.

فرهاد مجیدی در حالی باید تیمش را برای این بازی مهیا کند که همچنان یزانی و غلامی دو مدافع میانی‌اش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و علاوه بر آنها محمد دانشگر دیگر مدافع میانی آنها هم به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم نیست.

مجیدی که در دو دیدار آسیایی‌اش نیز به ناچار از یک مدافع میانی جوان به اسم شاهین طاهرخانی استفاده کرد، حالا در مقابله با نفت مسجد سلیمان دو راهکار پیش رو دارد. یا وفاداری به سیستم ۳ مدافع میانی و استفاده از یک مدافع جوان دیگر، یا تغییر سیستم به روش استفاده از ۴ مدافع با ۲ مدافع میانی.

شاید خیلی منطقی نباشد که پیش از دربی مجیدی سیستم تیمش را تغییر دهد و اگر او همچنان قصد استفاده از ۳ مدافع میانی را داشته باشد، به جز چشمی و طاهر خانی دو گزینه جوان برای استفاده دارد. در این صورت عظیم گوگ بیشترین شانس را برای رسیدن به ترکیب اصلی آبی پوشان دارد و گزینه بعدی آنها یک مدافع جوان دیگر به اسم سینا خادم پور است. گزینه بعدی که شاید احتمال کمی بتوان برای آن قائل بود، استفاده از فرشید باقری در پست مدافع میانی است.

دیدار آبی پوشان تهران و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۲ بهمن در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود.

منبع: مهر

ارسال نظر