|
کدخبر: 84960

اختصاصی گسترش‌نیوز:

ارزان‌ترین شاسی‌بلندها در سال ۲۰۲۰ + قیمت‌ها به پول ایران

این روزها بازار خودروهای شاسی‌بلند داغ‌تر از گذشته شده و خودروسازان سعی می‌کنند تنوع محصولات خود را در این سگمنت بیشتر کنند.

گسترش‌نیوز: شاسی‌بلند‌ها معمولا جزو ارزان‌ترین سگمنت‌های خودرویی نیستند اما امسال خودروهایی معرفی شده که قیمت‌های نسبتا پایینی دارد. با مبالغی بین ۱۸ الی ۲۳ هزار دلار می‌توان گزینه‌های مختلف و جدیدی را از برندهای مطرح دنیا خریداری کرد. یکی از خوش قیمت‌ترین مدل‌ها مربوط به کیا سول می‌شود که رتبه اول را در این لیست پیدا کرده است. برخی از این خودروها را قصد داریم در این مطلب معرفی کنیم. لازم به ذکر است که قیمت معادل نیز بر حسب نرخ آزاد دلار و حدود ۱۳۷۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

۲۰۲۰ Kia Soul

قیمت: ۱۷۴۹۰ دلار

قیمت معادل به پول ایران: ۲۳۹ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان

Soul1.jpg

یکی از ارزان‌ترین شاسی‌بلندهایی که می‌توان در سال ۲۰۲۰ خریداری کرد همین کیا سول است. خودرویی که به واسطه ظاهر متفاوت و خاصش نظر بسیاری از افراد را می‌تواند به سمت خود جذب کند. یکی دیگر از نکات جذاب سول فضای گسترده آن به خصوص در بخش بار است. این خودرو در نسخه‌ای که سال ۲۰۲۰ عرضه شده کاملا مورد بازنگری از لحاظ طراحی خارجی و داخلی قرار گرفته است.

۲۰۲۰ Nissan Kicks

قیمت: ۱۸۸۷۰ دلار

قیمت معادل به پول ایران: ۲۵۸ میلیون و ۵۱۹ هزار تومان

kicks1.jpg

نیسان کیکس نیز جزو گزینه‌هایی است که به واسطه فضای بار مناسب می‌تواند انتخابی مناسب به خصوص خانواده‌ها باشد ضمن این که امکانات زیادی به صورت استاندارد در این خودرو قرار داده شده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تشخیص نقاط کور، سنسور عقب و هشدار خروج از خط اشاره کرد. کیکس به واسطه برخورداری از پیشرانه ۱.۶ لیتری ۶ سیلندر علاوه بر توان مناسب از مصرف سوخت قابل قبولی برخوردار است.

۲۰۲۰ Hyundai Kona

قیمت: ۲۰۱۰۰ دلار

قیمت معادل به پول ایران: ۲۷۵ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان

kona1.jpg

اگر به دنبال این هستید که در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید اما در مقابل سوار بر خودرویی باشید که از فضای داخلی کاملا جدید و مدرنی بهره می‌برد هیوندای کنا هر دو قابلیت را یکجا دارد. این خودرو سیستم مالتی‌مدیا جدید را در کنار امکانات به روز داخل خود جای داده است. این امکان نیز وجود دارد که سیستم کروز کنترل تطبیقی را به صورت یک آپشن نیز سفارش داد. در نقطه مقابل یکی از نقاط ضعف این خودرو فضای بار کوچک است. کنا در بخش فنی از پیشرانه‌ ۴ سیلندر با حداکثر توان ۱۴۷ اسب‌بخار بهره می‌برد اما می‌توان نسخه توربو با ۱۷۵ اسب‌بخار سفارش داد.

۲۰۱۹ Mazda CX- ۳

قیمت: ۲۰۳۹۰ دلار

قیمت معادل به پول ایران: ۲۷۹ میلیون و ۳۴۳ هزار تومان

cx-3-1.jpg

مدل ۲۰۲۰ مزدا cx-۳ هنوز به بازار نیامده اما مدل ۲۰۱۹ نیز جزو گزینه‌های است که می‌توان آن را به عنوان یک انتخاب مناسب در بین شاسی‌بلندهای عرضه شده جدید در نظر گرفت. این خودرو یکی از اسپرت‌ترین رانندگی‌ها را ارائه می‌دهد و کابین آن از لحاظ زیبایی و مواد استفاده شده در سطح بسیار خوبی قرار دارد. این مدل مزدا از پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر بهره می‌برد و حداکثر توان ۱۴۵ اسب‌بخار را ارائه می‌دهد.

۲۰۲۰ Ford EcoSport

قیمت: ۲۰۴۸۵ دلار

قیمت معادل به پول ایران: ۲۸۰ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان

ecosport1.jpg

در میان شاسی‌بلندهای ارزانی که برای سال ۲۰۲۰ می‌توان خرید این مدل از فورد نیز جایگاه آخر را در لیست کسب کرده است. این خودرو را نمی‌توان جزو گزینه‌های خوب دانست چرا که نکات منفی زیادی از جمله پیشرانه پر سر و صدا، میزان راحتی پایین داخل کابین و رانندگی خشکی دارد. اکواسپرت از پیشرانه ۳ سیلندر توربوشارژ با حداکثر توان ۱۲۳ بهره می‌برد که در بین رقبای خود تقریبا جرفی برای گفتن ندارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها