|
کدخبر: 90757

خبر خوش نوبخت درباره حقوق بازنشستگان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در سال ۹۸ برای جبران قدرت خرید بازنشستگان، اعتبار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ۵ هزار میلیارد تومان بود و این رقم در امسال با افزایش ۱۰۰ درصدی به ۱۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

گسترش‌نیوز: «محمدباقر نوبخت» در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، با اشاره به امتیازهای در نظرگرفته شده برای کارمندان از فصل دهم در امسال نوشت: در سال ۹۸، برای جبران قدرت خرید بازنشستگان، اعتبار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ۵ هزار میلیارد تومان بود و این رقم در امسال با افزایش ۱۰۰ درصدی به ۱۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

nobakht1117.jpg

نوبخت پیش از این و ۷ دی ماه ۹۸ از احتمال افزایش منابع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۹۹ خبر داده و گفته بود که با وجود تمامی مشکلات در لایحه بودجه سال ۹۹ اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شد، در صورت امکان و معرفی منابع جدید، دولت از افزایش اعتبار برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان استقبال می‌کند.

منبع: ایرنا

  • یک جانباز صعب العلاج همس ا ارسالی در

    از زمانی که خودم می شناسم در کار ستم و س ختی بودم تا انجا که خودم میشناسم بدی نکر ده ام روزگار فرق کرده بی
    وجدانی و پی معر فتی زیاد شده یکرفیق زمان جنگ دا شتم بنام شهید باکری روحش شاد همیشه به م ن میگفت ۵ سال دیگر ادمها خیلی درغگو و بی معرفت میشود ایمانشان و همه چیزشان می شو د مادیات اقای نوبخت فکری بحال بازنشستگان لشکری و کشور ی کن بد چور مردم گرفتار ند بگو یاحق خداوند هم کمکت میکند_

  • اله یاری ارسالی در

    اقای نوبخت مهر ماه هم تمام شد از پرداخت پاداش بازنشستگان 98خبری نیست تا کی خجال ت زن و فرزند و و...

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها