|
کدخبر: 83942

وزیر راه: مسافران پرواز ووهان به قرنطینه رفتند

وزیر راه و شهرسازی گفت: خبر منتقل نشدن ایرانیان مقیم چین که امروز به کشور آمدند به قرنطینه کذب بوده و مستقیماً از پرواز به قرنطینه انتقال داده شدند.

گسترش‌نیوز: محمد اسلامی در مراسم بهره‌برداری از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس با بیان اینکه توانستیم در این شرایط سخت اقتصادی چرخ مسکن را به حرکت درآوریم، گفت: تعهد کرده بودیم که در سال‌های ۹۸ و ۹۹، ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر را تکمیل کرده و به متقاضیان تحویل دهیم که به این قول خود طبق برنامه‌ریزی عمل خواهیم کرد ولی واحدهای دارای مشکلات حقوقی که عمدتاً تعاونی‌ها هستند مستثنا خواهد بود.

وی افزود: امروز جشن اختتام مسکن مهر سیستان و بلوچستان را برگزار کردیم و تا چند روز آینده مسکن مهر استان اصفهان نیز به پایان خواهد رسید. مسکن مهر استان تهران و خصوصاً پردیس که پایتخت مسکن مهر است طبق برنامه زمان بندی به سرانجام می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه ما می‌بایست شهرهای جدید را برای زندگی مردم آماده کنیم و صرفاً خوابگاه برای مردم نسازیم، ادامه داد: ساخت مسکن به تنهایی به وزارت راه و شهرسازی ارتباط ندارد و ما بیشتر از وظایفمان به بخش مسکن ورود کردیم در حالی که منابع کافی نداریم. با این حال معتقدیم باید در جاه‌هاییکه مسکن به صورت انبوه ساخته می‌شود زیربناها و روبناها نیز تکمیل شود.

اسلامی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: پرونده مسکن مهر تا قبل از اتمام سال آینده در کل کشور بسته می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر عدم انتقال مسافران پرواز امروز ووهان به تهران که دانشجویان ایرانی مقیم چین را به کشور انتقال داده، اظهارکرد: خبرهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود باید اصالتشان بررسی شود. این خبر واقعیت ندارد.

اسلامی تاکید کرد: مسافران این پرواز مستقیماً به قرنطینه رفتند و وزارت بهداشت رأسا این عملیات را انجام داد. حتی مسافران پرواز ووهان وارد پایانه اصلی فرودگاه امام خمینی نشده و مستقیماً به قرنطینه رفتند.

وزیر راه افزود: حتی در طول پرواز نیز از کروی پروازی فاصله داشتند و می‌شود که از قرنطینه به قرنطینه منتقل شدند.

منبع: مهر

ارسال نظر