|
کدخبر: 84803

آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه قزوین-رشت

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: پس از بارش شدید برف امروز و گرفتار شدن خودروها در برف در منطقه سراوان رشت، لاین مقابل را باز کردیم و خودروها در حال انتقال به این لاین برای رفتن به رشت هستند.

گسترش‌نیوز: حیدر مطاعی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی مسیر انتهایی آزادراه قزوین-رشت پس از عوارضی و در منطقه سراوان، اظهارکرد: با وجود تذکر بسیار، از شب گذشته خودروهایی بسیاری بدون زنجیر چرخ وارد جاده شدند، در این آزادراه هم صبح امروز برف شدید موجب گرفتاری خودروها شد، با تلاش عوامل راهداری فعلاً مسیر مقابل را (لاین رشت به قزوین) باز کرده‌ایم، عوامل راهداری نیوجرسی‌ها را باز کرده و ‌برداشته‌اند و خودروهای سواری در برف مانده به کمک ادوات و ماشین‌آلات راهداری، در حال هدایت به این خط هستند‌ تا از آنجا به سمت رشت حرکت کنند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: در لاین مقابل (رشت به قزوین) تعداد خودروها بسیار کم بود.

وی اظهارکرد: پیش‌بینی می‌شود تا آخر وقت امروز، سواری‌های مانده در برف خارج‌سازی شده و با انتقال به لاین مقابل، ‌به مقصد خود در استان گیلان منتقل شوند.

مطاعی افزود: البته خودروهایی هم هستند که زنجیر چرخ نداشته‌اند و برخورد داشته‌اند و یا تریلرهایی هم‌ قیچی کرده بودند که به حاشیه مسیر کشیده شدند؛ برای جابه‌جایی این تریلرها‌ تجهیزات بزرگ‌تر و بیشتری لازم است اما فعلاً به کنار جاده منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه ما در مسیر رشت به سمت قزوین از نظر تعداد خودرو مشکل خاصی نداشتیم، اضافه کرد: درواقع این مسیر به سمت رشت باز شده است تا مسافران فعلاً بتوانند به رشت برسند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: با کاهش بارش برف و کولاک، تلاش می‌کنیم این مسیر تا امشب و فردا باز شود.

پس از بارش شدید برف و کولاک صبح امرو‌ز‌، از ساعت ۵: ۳۰‌ مسافران آزادراه قزوین به رشت پس از عبور از عوارضی آزادراه، در منطقه سراوان رشت، به علت برف شدید ‌گرفتار شدند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها