|
کدخبر: 304722

آموزش نصب قالب وودمارت در سی پنل (قدم به قدم)

پس از انتخاب قالب وودمارت جهت طراحی یک وب سایت متفاوت و متمایز بدون نیاز به کد نویسی شما با چالش های مختلفی رو به رو می شوید. یکی از اصلی ترین چالش ها نحوه نصب قالب woodmart می باشد، شما بیش از انجام هرگونه اقدام مستلزم نصب دقیق و اصولی این قالب هستید، که احتمال بروز هرگونه مشکل را به صفر برسانید. یکی از بهترین روش های نصب قالب وودمارت روی سی پنل می باشد و همچنین در این روش فایل در مدت زمان کوتاه تری نصب شده و قابلیت اجرای آن روی دستگاه های هوشمند راحت تر می باشد. به کمک نصب قالب یونی وودمارت روی سی پنل به صورت نامحدود می توانید به تمامی دموها و افزونه های پیش فرض موجود دسترسی پیدا کنید، نصب قالب وودمارت پیش نیاز طراحی یک وب سایت حرفه ای است.

آموزش نصب قالب وودمارت روی سی پنل به کمک فایل zip

آموزش نصب قالب وودمارت در سی پنل آموزش woodmart

از ساده ترین و راحت ترین روش های نصب قالب وودمارت در سی پنل ها می باشد، شما برای دانلود مطابق با این روش ابتدا فایل قالب را که به صورت خام در دست دارید، را باید به درستی در قسمت هاست آپلود کنید و برای دانلود سریع و صحیح باید فایل را Extract کرده و تمامی اطلاعات آن را استخراج کنید و در نهایت قالب را از قسمت داشبورد نصب کرده و پس از اتمام نصب حتما آن را از روی قسمت هاست حذف کنید. از تمامی افزونه های موجود در این قالب به راحتی می توانید به صورت رایگان پس از دانلود بهره مند شوید. برای آموزش woodmart به یونی وودمارت مراجعه کنید.

اگر نحوه صحیح استفاده از آن ها را یاد بگیرید. برای نصب قالب وددمارت به هیچ عنوان نسخه های غیر اصلی را انتخاب نکنید، تا با مشکلات دیگر در این خصوص مواجه نشوید.

نصب قالب وودمارت در سی پنل به ساده ترین روش

قالب woodmart آموزش نصب قالب وودمارت

در حال حاضر اغلب کاربران به دنبال روشی آسان و راحت جهت نصب قالب وودمارت هستند، تا با درست خطای کمتری مواجه شوند و بتوانند قالب این فایل را به درستی دانلود کنند. در این روش فایل نصبی قالب woodmart با تمامی جزئیات کاملا آماده نصب می باشد و شما برای شروع فرایند دانلود و اجرای آن روی دستگاه باید از افزونه Duplicator کمک بگیرد و از این طریق اقدام به دانلود قالب وودمارت کنید.

این افزونه در واقع در مواردی نظیر انتقال از یک هاست به هاست دیگر را به راحتی پشتیبانی می کند و شما عمدتا روند دانلود آسان تری را تجربه می کنید، شما باید ابتدا فایل نصبی را در قسمت هاست وارد کنید، ابتدا وارد کنترل پنل شده، سپس روی سی پنل کلیک کنید و در نهایت روی گزینه File Manager کلیک کرده و سپس وارد قسمت پوشه خود شوید. در این قسمت فایل قالب وودمارت را پیدا کنید و سپس به کمک یک راست کلیک آن را به قسمت هاست وارد کرده و تا زمان بارگذاری کامل آن در این قسمت چند دقیقه صبر کنید.

در طول این فرایند به هیچ عنوان از صفحه اصلی خارج نشوید. سپس نوبت استخراج فایل می باشد، تا بتوانید شما به بهترین شکل ممکن روند دانلود را انجام دهید، در ادامه به فکر ایجاد یک دیتابیس جدید باشید و در نهایت برای نصب تکمیلی وارد مرورگر شوید و فرایند نصب را دنبال کنید.

طریقه نصب قالب وودمارت به کمک بسته نصبی

آموزش نصب قالب وودمارت در سی پنل + آموزش وودمارت uniwoodmart

یکی از حرفه ای ترین روش های دانلود قالب وودمارت این گزینه می باشد، که باعث صرفه جویی در وقت شده و حتی امکان بروز خطا قطعا کمتر می باشد و اغلب افراد حرفه ای این روش را ترجیح می دهند. بسته نصبی مانند تمامی روش های دیگر شامل افزونه ها و دموهای مختلف و گوناگون می باشد و همچنین هیچ گونه کم و کاستی ندارد. این روش به آسانی قابل اجرا بوده و شما فقط با چند کلیک ساده و در یک بستر ایمن می توانید اقدام به نصب قالب woodmart کنید. به کمک یک هاست خام شما در چند دقیقه می توانید فایل مربوط به قالب وودمارت را بدون کم و کاستی و به صورت حرفه ای دانلود کنید.

پس از نصب قالب می توانید نسبت به نصب تمامی افزونه ها نیز اقدام کرده، تا از آن ها بهره مند شوید. در صورت نصب افزونه ها شما می توانید طراحی هرگونه وب سایتی را بدون کد نویسی به شیوه ای صحیح و آسان دنبال کنید. پیش از هرگونه فعالیتی در قالب وودمارت uniwoodmart در اولین گام نصب فایل قالب وومارت را حتما انجام دهید، پس از نصب به آسانی می توانید از تمامی قابلیت های این قالب بهره مند شوید و حتی این نسخه جدید جهانی را قابلیت های جدیدی است، که به هیچ عنوان در نسخه های قبلی وجود نداشت.

با نصب قالب وودمارت طراحی هرگونه وب سایتی را می توانید با سرعت بیشتر و با کیفیت بالاتری انجام دهید و به هیچ عنوان اتلاف وقت نداشته باشید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها