|
کدخبر: 326489

قیمت روغن مایع به ۳۰۰ هزار تومان نزدیک شد! / جدول ۲۲ اردیبهشت

قیمت جدید روغن مایع در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

اقتصاد قیمت روغن مایع به ۳۰۰ هزار تومان نزدیک شد! / جدول ۲۲ اردیبهشت

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، به اطلاع رسید که هر بسته روغن سرخ کردنی با حجم ۱۸۰۰ میلی لیتر، با قیمت ۳۱۹ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت روغن مایع امروز

قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر ی ۲۷۳ هزار تومان است.​

قیمت روغن جامد

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت سرخ کردنی

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

قیمت انواع روغن مایع

نام محصول وزن قیمت / تومان
روغن نیمه جامد لادن ۵ کیلوگرم ۲۹۰,۰۰۰
روغن نیمه جامد امگا آبی لادن ۲.۷ کیلوگرم ۱۶۷٫۴۲۴
روغن نیمه جامد لادن طلایی ۹۰۰ گرم ۸۳٫۰۰۰
روغن اصیل مایع کانولا ۱.۵ لیتر ۲۷۳٫۰۰۰
روغن کانولا ویتامینه لادن ۱.۵ لیتر ۹۶٫۳۰۰
روغن سرخ کردنی غنچه ۱.۵ لیتر ۷۲٫۲۰۰
روغن گیاهی نیمه جامد حاوی امگا ۳ غنچه ۴ کیلوگرم ۲۲۵٫۰۶۲
روغن اصیل جامد ۴ کیلوگرم ۱٫۱۱۰٫۰۰۰

پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره

توجه به رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی مبنی بر ضرورت تأمین امنیت غذایی و افزایش دسترسی آحاد جامعه به غذای سالم و با کیفیت و ارزان، موضوع سلامت و کیفیت روغن خوراکی به عنوان یک کالای اساسی در سفره مردم در دستور کار دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی قرار گرفت.

اولین جلسه کمیته فنی بهبود کیفیت و سلامت روغن‌های خوراکی در سال جدید در دبیرخانه شورای عالی برگزار و تمامی اقدامات دستگاه‌های اجرایی ذی ربط در زنجیره تولید و عرضه روغن خوراکی به ویژه واردات روغن خام و نگهداری آن در مخازن، تصفیه و پالایش روغن خام و تولید روغن در کارخانه بررسی شد.

در این جلسه، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی تاکید کرد: کیفیت و سلامت روغن خوراکی از مبدا ورودی روغن خام و کشت دانه‌های روغنی در مزرعه تا سفره آحاد جامعه باید به دقت پایش شود که یکی از مهم‌ترین اقدامات، ترخیص روغن خام وارداتی مناسب است.

دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی به منظور حفظ و ارتقای سلامت مردم، سلامت روغن خوراکی، برنامه آرد و نان کامل، برنامه شیر مدارس و پایش سلامت محصولات کشاورزی و هم چنین وظایفی که هر یک از دستگاه‌های اجرایی ذیربط بر عهده دارند را در سال جاری با جدیت دنبال می‌کند.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها