|
کدخبر: 127914

مزایای کاربرد تجهیزات نظافت صنعتی حرفه‌ای در نظافت انبار

محیط انبار به دلیل تردد زیاد ماشین‌آلات، دستگاه‌ها و افراد اغلب با آلودگی‌های سر سخت زیادی مواجه هستند. نظافت و نگهداری از این محیط‌ها در کارگاه‌های تولیدی و صنعتی می‌تواند در بهبود کیفیت و شرایط بهینه نگهداری محصولات و تولیدات آنها تاثیرگذار باشد.

اقتصاد مزایای کاربرد تجهیزات نظافت صنعتی حرفه‌ای در نظافت انبار

تنوع محصولات و دستگاه‌های نظافت مکانیزه قابلیت به کارگیری تجهیزات نظافت صنعتی در بخش‌ها و شرایط مختلف کارگاه‌ها و صنایع را امکان‌پذیر نموده است. مزایای متعدد کاربرد تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی این دستگاه‌ها را به دستگاه هایی مناسب و کارآمد جهت انجام فعالیت‌ها و فرآیند‌های نظافت مبدل نموده است. از جمله تجهیزات نظافت صنعتی مکانیزه که در نظافت محیط انبار کارگاه‌ها و کارخانجات صنعتی کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرند اسکرابر و سوییپر صنعتی می‌باشند.

ابراهیم

اهمیت نظافت انبار کارخانجات صنعتی

کارگاه‌ها و کارخانجات صنعتی محل تولید محصولات متنوعی هستند. اغلب این تولیدات با سلامت افراد رابطه مستقیم داشته و آلوده بودن محل تولید یا نگه داری آنها می‌تواند در کیفیت آنها تاثیر مستقیم بگذارد. از این رو حفظ نظافت انبار و محل نگهداری این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. آلودگی‌های انبار به شکل‌های مختلفی در این محیط تجمع می‌کنند. این آلودگی‌ها می‌توانند ذرات گرد و غبار، مواد زائد یا ضایعات تولید و یا آلودگی‌های به جا مانده از تردد خودرو‌ها یا افراد باشند. به کار گیری تجهیزات نظافت مکانیزه می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان و با بالا‌ترین کیفیت سطوح انبار را نظافت کرده و آلودگی‌ها و مواد زائد را از آن جمع آوری نمایند.

شستشوی سطوح کف با اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی یا زمین شوی صنعتی دستگاه نظافت مکانیزه جهت شستشو و خشک نمودن انواع سطوح کف می‌باشد. این دستگاه نظافت مکانیزه با مجهز بودن به برس چرخشی با سرعت چرخش بالا و وارد آوردن فشار بالا بر سطح زمین، آلودگی‌های چسبیده بر سطح را به راحتی از آن جدا نموده و با استفاده از سیستم مکش به محفظه آلودگی‌ها انتقال خواهد داد. بدین ترتیب با همزمان‌سازی فرآیند شستشو و خشک کردن سطوح سرعت و ایمنی نظافت را به میزان زیادی افزایش داده است. تنوع طراحی و تولید اسکرابر صنعتی، باعث شده این دستگاه نظافتی توانایی کاربرد آن در محیط‌های گوناگون صنعتی را به برای کاربران فراهم آورده است.

ابراهیم ۲

مزایای استفاده از اسکرابر صنعتی

نظافت با اسکرابر صنعتی می‌تواند در کاهش هزینه‌های نظافت به میزان زیادی تاثیر‌گذار باشد. سامانه هوشمند پاشش آب و ماده شوینده در این دستگاه نظافتی، می‌تواند از اتلاف محلول شوینده جلوگیری کرده و هزینه‌های نظافت را کاهش دهد. توانایی شستشوی سریع و با کیفیت در این دستگاه به افزایش سرعت نظافت محوطه‌های گسترده منجر می‌شود و استفاده از اسکرابر صنعتی را به میزان زیادی کارآمد می‌نماید. تنوع طراحی و تولید این دستگاه نظافتی از نظر نوع هدایت و تامین انرژی موتور الکتریکی دستگاه، بکارگیری دستگاه در موارد متنوع نظافت امکان‌پذیر می‌گرداند. سهولت کار با اسکرابر‌های صنعتی باعث شده تا کاربران و نیروی خدماتی راحتی و بدون نیاز به آموزش تخصصی از آن برای نظافت، شستشو و خشک نمودن سطوح مختلف استفاده نماید.

نظافت محوطه و انبار با سوییپر صنعتی

دستگاه سوییپر صنعتی یا جاروی خیابانی یک دستگاه مکانیزه برای جمع آوری مواد زائد و زباله‌های زیر و درشت از سطح زمین می‌باشد. این سوییپر صنعتی می‌تواند تمام ذرات و مواد زائد، ضایعات تولید و گرد و غبار را به راحتی از سطح زمین برداشته و به مخزن زباله خود انتقال دهد. این دستگاه نظافتی با استفاده از برس‌های چرخشی و رولی به راحتی آلودگی‌ها را جمع آوری می‌نماید.

داشتن سامانه مکش گرد و غبار در برس‌های چرخان این دستگاه نظافت صنعتی از بلند شدن گرد و خاک و پراکنده شدن بیشتر آلودگی‌ها در محیط جلوگیری شود. استفاده از سوییپر صنعتی در نظافت محیط انبار می‌تواند از تجمع آلودگی‌های ریز و درشت و کاهش ایمنی رفت و آمد افراد و نگهداری تولیدات در آن پیشگیری نماید. دستگاه سوییپر صنعتی انواع مختلفی دارد که بسته به نوع محیط که برای نظافت در نظر دارید می‌تواند از سوییپر‌های صنعتی رده دستی یا سرنشین دار استفاده نمایید.

ابراهیم ۳

مزایای به کار گیری سوییپر صنعتی

سوییپر صنعتی با سرعت و دقت بالا و با استفاده از برس‌های چرخشی می‌تواند انواع آلودگی‌ها را از سطوح کف جمع آوری کند. این امر باعث افزایش سرعت نظافت سوییپر صنعتی می‌گردد. جمع آوری انواع ضایعات تولید ریز و درشت می‌تواند محیط را از احتمال بروز حوادث ایمن نماید. سیستم فیلتراسون قدرتمند به کار رفته در جاروی خیابانی یا جاروی شهری، از انتشار و بازگشت گرد و غبار جمع آوری شده به هوای محیط پیشگیری می‌کند.

به کار گیری دستگاه سوییپر صنعتی در نظافت انبار، می‌تواند از بروز آسیب و خرابی در هنگام نگهداری یا انتقال محصولات به سایر بخش‌های کارگاه‌ها و کارخانه‌ها جلوگیری به عمل آورد. خرید یک دستگاه سوییپر می‌تواند در موارد مختلف نظافت محیط‌های گوناگون در صنایع مورد استفاده قرار گیرد و با کمترین هزینه بالا‌ترین کیفیت نظافت را فراهم آورد.

اتحاد صنعتی صدرا از ارائه دهندگان دستگاه‌های نظافت صنعتی، انواع دستگاه‌ها و تجهیزات نظافت مکانیزه از جمله انواع اسکرابر صنعتی و سوییپر را به بازار عرضه می‌نماید. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید انواع تجهیزات نظافت صنعتی اسکرابر و سوییپر با مراجعه به وب سایت این شرکت به آدرس www.etehadsanat.com و یا تماس با شماره ۰۲۱۸۸۹۹۹۳۰۰ آشنایی با دستگاه‌ها و مشاوره لازم جهت خرید را کسب نموده و با اطمینان خاطر از محصولات و دستگاه‌های نظافت صنعتی این مجموعه بهره ببرید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها