|
کدخبر: 321145

ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم (کمتر از 10 دقیقه پیاده!)

نزدیک بودن هتل به حرم می تواند علاوه بر سهولت دسترسی، باعث کاهش هزینه های تاکسی و آژانس برای مسافرین شود. در این متن می خواهیم ویژگی های ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم را با یکدیگر بررسی کنیم.

هتل-مشهد

لیست هتل های ارزان نزدیک حرم

لیست ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم که 1 تا 3 ستاره هستند و زیر 10 دقیقه پیاده تا حرم فاصله دارند:

  • هتل آرین
  • هتل مرمر
  • هتل شباهنگ
  • هتل شکوه ایمان
  • هتل شقایق
  • هتل یلدا
  • هتل انقلاب
  • هتل ادریس
  • هتل علیزاده
  • هتل علمدار
  • هتل نسیم
  • هتل گلسرخ
  • هتل اطلس

ارزان ترین هتل آپارتمان های نزدیک حرم

شباهنگ

هتل-مشهد۱

یکی دیگر از ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم هتل آپارتمان شباهنگ است که از سال 1385 پذیرای مسافرین و زائرین است. این هتل آپارتمان در سال 1394 به طور کامل بازسازی شده و امروز تمام خدمات رفاهی اعم از رستوران، اینترنت وای فای، روم سرویس و... را به گردشگران ارائه میدهد.

هتل آپارتمان شباهنگ به صورت پیاده تا حرم 5 دقیقه فاصله دارد و جزو نزدیکترین اقامتگاه های نزدیک به حرم در مشهد میباشد. این هتل دارای اتاق های چند تخته و همچنین سوئیت های مستقل با اتاق خواب های مجزا است.

آرین

هتل آپارتمان آؤین مشهد که 4 دقیقه پیاده تا حرم فاصله دارد، از سال 1396 به بهره برداری رسیده و دارای سوئیت های مستقل و انواع اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند.

واحد های این هتل آپارتمان دارای اتاق خواب های مجهز و مناسب برای مسافرت های خانوادگی مقرون به صرفه و با کیفیت هستند. امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، آسانسور، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت وای فای و... در این هتل در اختیار زائرین و گردشگران قرار میگیرد.

شکوه ایمان

برای کسانی که به دنبال ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم هستند، هتل آپارتمان شکوه ایمان میتواند بهترین گزینه باشد. این هتل در سال 1398 به بهره برداری رسیده است. در خیابان نواب صفوی واقع شده و به صورت پیاده کمتر از 10 دقیقه تا حرم فاصله دارد.

این هتل آپارتمان 8 طبقه در مجموع 116 اتاق با ابعاد و اندازه های گوناگون دارد که مطابق با تعداد نفرات می توانید انتخاب کنید. تمامی خدمات رفاهی اعم از وای فای، آسانسور، صندوق امانات رستوران و غذاهای اصیل ایرانی را میتوانید در این هتل داشته باشید. یکی ازبهترین ویژگی های هتل آپارتمان شکوه ایمان دید زیبای آن به حرم امام رضا میباشد.

ارزان ترین هتل های 1 ستاره نزدیک حرم

شقایق

هتل 1 ستاره شقایق در سال 1392 اولین بار ساخته شده و در سال 1401 به صورت کلی بازسازی شده است. فاصله هتل شقایق با حرم حدود 6 دقیقه به صورت پیاده است.

این مجموعه 4 طبقه دارای اتاق های 1 تخته، دو تخته 3 تخته و چهار تخته است که به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از مسافرین و زائرین هستند. خدمات و امکاناتی نظیر رستوران و کافی شاپ، لاندری، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ در این هتل برای مسافرین ارائه خواهد شد.

صابر

هتل 1 ستاره صابر از سال 1390 تا به حال در حال پذیرایی از مسافرین و زائرین گرامی است. با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی از این هتل میتوانید به درب حرم برسید.

هتل صابر 4 طبقه در مجموع 24 اتاق با ظرفیت های گوناگون دارد. از خدمات هتل میتوانیم به اینترنت وای فای، رستوران و کافی شاپ، امکان استفاده از اینترنت رایگان، صندوق امانات، خدمات خانه داری، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سرویس حرم و... اشاره کنیم.

ارزان ترین هتل های 2 ستاره نزدیک حرم

انقلاب

هتل 2 ستاره انقلاب در 8 طبقه و در سال 1393 به بهره برداری رسیده است و جزو هتل های نسبتا تازه تاسیس شهر مشهد به حساب میاید. با کمتر از 8 دقیقه پیاده روی از درب این هتل میتوانید به حرم امام رضا برسید.

این هتل دارای 80 اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت های مستقل می باشد. خدمات این هتل شامل: صندوق امانات، کافی نت، رستوران و کافی شاپ مجهز، خدمات بیدار باش، لاندری، روم سرویس و... است.

علیزاده

هتل 2 ستاره علیزاده که در سال 1393 و در 5 طبقه ساخته شده است، در خیابان امام رضا واقع شده و با حرم تنها 5 تا 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

این هتل دارای انواع اتاق های دو تخته، سه تخته، چهارتخته و همچنین تمامی خدمات رفاهی نظیر وای فای در لابی، امکان استفاده از روم سرویس، غذای با کیفیت و... است.

علمدار

هتل 2 ستاره علمدار که خدمات رفاهی لوکس و درجه یک را در اختیار مسافرین قرار می دهد، از سال 1398 و در 4 طبقه فعالیت میکند. فاصله هتل علمدار تا حرم امام رضا تنها 5 تا 7 دقیقه به صورت پیاده است.

این هتل دو ستاره دارای 34 اتاق مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی و تمامی امکانات رفاهی است. همچنین شما میتوانید برای صرف غذا به رستوران درجه یک این مجموعه مراجعه کنید.

ارزان ترین هتل های 3 ستاره نزدیک حرم

نسیم

هتل-مشهد۲

هتل سه ستاره نسیم جزو هتل های ارزان نزدیک حرم است. این هتل تا حرم امام رضا حدود 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. هتل نسیم مشهد از سال 1394 تا به حال در حال فعالیت میباشد و 7 طبقه دارد.

اغلب هتل های سه ستاره دارای خدماتی مطلوب، کیفیت غذای عالی و اتاق هایی تمیز هستند. شما در این هتل می توانید با توجه به تعداد نفرات، اتاق های یک، دو، سه، چهار تخته را رزرو کنید. اگر به دنبال سفری راحت، ارزان هستید و نزدیکی اقامتگاه با حرم برایتان اهمیت دارد، هتل نسیم بهترین گزینه است. شما می توانید از هتل را از وبسایت های معتبر رزرو آنلاین هتل نظیر پرشین هتل رزرو نمایید.

گل سرخ

هتل 3 ستاره گل سرخ در سال 1393 و در 8 طبقه ساخته شده است. این هتل فاصله بسیار کمی تا حرم امام رضا دارد و تنها با 1 دقیقه پیاده روی می توانید به حرم برسید.

این هتل دارای 33 اتاق با ظرفیت های گوناگون است. همچنین خدماتی نظیر رستوران و کافی شاپ مجهز، وای فای رایگان، خدمات روم سرویس و لاندری و... را میتوانید در این هتل تجربه کنید.

اطلس

هتل اطلس در سال 1355 افتتاح و در سال 1395 بازسازی شده است. فاصله این هتل تا حرم تنها 3 دقیقه پیاده روی میباشد. این هتل دارای 188 اتاق با ظرفیت های مختلف و امکانات رفاهی مطلوب است.

اتاقهای این هتل کلاسیک و رویال هستند که هریک ویژگی های خاص خودشان را دارند. علاوه بر این امکاناتی مثل رستوران، صرافی و... نیز در این هتل ارزان قیمت موجود میباشد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها