|
کدخبر: 325167

این خودرو لاکچری را با ماهی ۱۵ میلیون صاحب شوید / این فرصت استثنایی را از دست ندهید

به اطلاع می‌رساند که شرکت بم خودرو اعلام کرده است که متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای ثبت‌نام در فروش ویژه خودرو بک ایکس ۳ پرو اقدام نمایند.

اقتصاد این خودرو لاکچری را با ماهی ۱۵ میلیون صاحب شوید / این فرصت استثنایی را از دست ندهید

موجودیت فعلی این خودرو به قیمت ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان مصوب شده است. در شرایط فروش اقساطی خودرو بک ایکس ۳ پرو، سه دوره ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه تعیین شده است.

متقاضیان ابتدا باید ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پیش‌پرداخت داشته باشند. در دوره ۱۸ ماهه باید ۶ قسط به مبلغ ۶۱ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان به ترتیب هر سه ماه یکبار پرداخت کنند. در دوره ۲۴ ماهه، متقاضی باید ۸ قسط به مبلغ ۵۰ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۰۰ تومان و در دوره ۳۰ ماهه باید ۱۰ قسط به مبلغ ۴۵ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۳۰۰ تومان پرداخت کنند.

شرایط فروش اقساطی خودرو بک ایکس ۳ پرو از این قرار است که خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند. همچنین در صورتی که زمان تحویل از ۹۰ روز کاری بگذرد ۳ درصد خسارت تاخیر در تحویل خودرو داده می‌شود.

شرایط فروش ویژه بک ایکس ۳ پرو

همچنین کلیه هزینه‌های خودرو از مالیات، عوارض و بیمه شخص ثالث بر عهده خریدار گذاشته شده‌ است. از این رو در صورتی که نرخ‌ها تغییر کند مابه‌التفاوت از مصرف‌کننده دریافت می‌شود. البته شرکت هزینه بیمه بدنه خودرو را در زمان ثبت‌نام روی پیش‌پرداخت محاسبه کرده‌ و خودرو با بیمه‌بدنه تحویل می‌شود. از این رو در صورتی که نرخ‌ها تغییر کند مابه‌التفاوت از مصرف‌کننده دریافت می‌شود.

در این فروش ویژه مشتریان می‌توانند رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک را انتخاب کند.

ویژگی‌های فنی بک ایکس ۳ پرو

این خودرو دارای حجم موتور ۱۴۹۸ سی سی با چهار سیلندر است. خودرو مذکور دارای قدرت ۱۰۲ اسب بخار با گشتاوری ۱۴۲ نیوتن متر است. این خودرو همچنین سیستم ترمز دیسکی، گیربکس سی‌وی‌تی، سیستم تعلیق جلو مک‌فرسون و سیستم تعلیق عقب پیچشی نیمه مستقل دارد.

آپشن‌های خودرو

بک ایکس ۳ پرو دارای آپشن‌هایی مانند آینه‌های برقی، گرمکن، سانروف، پاور ویندوز، گرمکن شیشه عقب، فرمان با قابلیت تنظیم ارتفاع، کروز کنترل، صندلی ۴ حالته راننده، قفل مرکزی، قفل اتوماتیک درب‌ها، استارت دکمه‌ای، هشدار سرعت بالا، هشدار جاماندن ریموت در خودرو، هشدار باز بودن کمربند سرنشینان جلو، هشدار باز بودن درب خودرو، قطع کن سوخت پس از تصادف، چراغ ال‌یی‌دی و هالوژنی، دوربین و سنسور عقب و کامپیوتر سفری است.

خودرو-جدول

 

 

منبع: ایرانی نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها