|
کدخبر: 325564

اختصاصی گسترش نیوز؛

قوطی خالی هم قیمتی شد / ۳ عدد ۲۰۰ هزار تومان

در این گزارش به بررسی قیمت قوطی خالی فلزی پرداخته ایم.

اقتصاد قوطی خالی هم قیمتی شد / ۳ عدد ۲۰۰ هزار تومان

گذر همه ما به مغازه های فروش پیچ و مهره و قطعات ساختمان افتاده است که بیشتر برای خرید مهره و میخ و پیچ بوده است. اگر دقت کرده باشید، در بسیاری از این مغازه های ابزار فروشی، مشاهده کرده اید که پیچ ها، میخ ها و مهره ها را از یکدیگر جدا کرده و در داخل قوطی های فلزی ریخته اند. باید بدانید که همین قوطی های فلزی نیز دارای قیمت خاص هست که بعد از یک مدت نیاز به تعویض دارند. عمدتا این قوطی ها از فولاد تشکیل می شوند اما قوطی های فلزی کنسرو هم می تواند، برای این پیچ و مهره ها مناسب باشد. این قوطی ها اغلب سالم هستند و از کیفیت لازم برخوردارند ولی همه آن را به چشم زباله می بینند در حالی که زباله نیستند.

قوطی-فلزی

به گزارش گسترش نیوز، با گشت کوتاهی در فضای مجازی، متوجه شدیم که این قوطی های ۴ در ۴ فلزی که دست دوم هستند، فروخته می شوند و قیمت های خاص خود را دارند. بسیاری از سایت ها قوطی های خالی را به صورت عمده می فروشند و اعلام کمی کنند که قیمت آن ها به صورت قیمت بازیافت است. اما بسیاری از افراد با درج آگهی در سایت ها، اقدام به فروش تکی این قوطی ها می کنند. به عنوان مثال، یک عدد قوطی فلزی خالی درب دار با قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد. همچنین قوطی خالی که مربوط به ماهی خاویار است، با مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قوطی-خاویار

قوطی-خالی

قوطی-عمده

قوطی فلزی

قیمت

قوطی خالی فلزی هر عدد

۵،۰۰۰

قوطی فلزی عمده

۱۵۰،۰۰۰

قوطی خالی خاویار ۳ عددی

۲۰۰،۰۰۰

قوطی خالی شیرخشک

۱۰،۰۰۰

خرید عمده قوطی خالی، کمی تفاوت دارد و قیمت آن کمی پایین تر است. در یکی از سایت های معتبر فروش کالا، شخصی تعداد بالایی قوطی فلزی خالی را آگهی کرده است. بعد از مشاهده کامل پیام، متوجه شدیم که تمام آن ها را به صورت عمده با قیمت ۱۵۰ هزار تومان می فروشد.

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا قیمت قوطی رب وگازفندک وتن ناهی رو ه م بیان کنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها