|
کدخبر: 325375

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

قیمت بیمه مسافرتی خارج از کشور + جدول

خریدن بیمه مسافرتی متاثر از سن مسافر و مدت اقامت در کشور مقصد است. همچنین سقف تعهدات خسارت به یورو یا دلار می‌تواند در هزینه پرداختی تاثیر بسزایی داشته باشد.

اقتصاد قیمت بیمه مسافرتی خارج از کشور + جدول

دراینجا سفر به اتریش بمدت ۷ روز انتخاب شده و حدود سنی تا ۶۳ سال و برای دو مسافر انتخاب شده است. جدولی از میزان قیمت  بیمه مسافرتی بر اساس تعرفه پرداخت خسارت از حداقل تا حداکثر آورده شده است.

مدت اقامت سقف خسارت یورویی مبلغ بیمه مسافرتی
1-7 روز ۱۰/۰۰۰یورو

۵۴,۰۰۰ تومان

1-7 روز  ۳۰/۰۰۰ یورو

۳۱۰,۵۳۰ تومان

1-7 روز  ۵۰/۰۰۰ یورو ۳۴۲/۰۰۰ تومان
1-7 روز    ۷۰/۰۰۰یورو

۳,۱۶۵,۱۰۴ تومان

اتریش، یک کشور زیبا و با تاریخ غنی در قلب اروپا قرار دارد. این کشور با تنوع طبیعت، شهرهای تاریخی، معماری خیره‌کننده و فرهنگ غنی شهرت دارد. علاوه بر این، اتریش به تناسب با آثار تاریخی و طبیعی خیره کننده، با ساختمان‌های مدرن و تالارهایی برای برگزاری کنسرت‌ها و فستیوال‌های مختلف به مقصدی برای جوانان تبدیل شده است.

اگرچه اتریش یک کشور کوچک است، اما جاذبه‌های اروپایی فراوانی در آن قرار دارند. با سفر به اتریش، علاوه بر اینکه می‌توانید در مراتع سبز و زیبا قدم بزنید و لذت کوهنوردی و بازدید از یخچال‌های طبیعی را تجربه کنید، می‌توانید از بناها و کلیساهای تاریخی با سبک گوتیک و باروک لذت ببرید. همچنین، شهرهای اتریش با جشنواره‌های موسیقی متعدد خود میزبان علاقه‌مندان به موسیقی هستند. همچنین، خوراکی‌های لذیذ اتریش نقش مهمی در رونق گردشگری غذا در این کشور داشته است.

اتریش

اتریش عضو اتحادیه شنگن است. بنابراین، برای سفر به این کشور، باید ویزای اتریش یا همان ویزای شنگن را دریافت کنید. قوانین سفر به اتریش، ویزاها را به چهار دسته تقسیم می‌کند و شما باید بر اساس نیاز و هدف سفرتان، یکی از آن‌ها را دریافت کنید.

1. ویزای نوع A یا ترانزیت هوایی:

این ویزا برای حمل و نقل هوایی در اتریش صادر می‌شود. اگر شما شهروند یکی از کشورهای عضو اتحادیه شنگن هستید و با هواپیما به اتریش سفر می‌کنید و تنها برای مدت کوتاهی در این کشور توقف دارید و قصد خروج از فرودگاه را ندارید، نیازی به این ویزا ندارید. اما اگر شهروند هیچ یک از کشورهای شنگن نیستید، در هر صورت باید این ویزا را دریافت کنید.

2. ویزای نوع B یا حمل و نقل:

اگر عضو هیچ یک از کشورهای عضو اتحادیه شنگن نیستید، با استفاده از این ویزا می‌توانید بین شهرهای شنگن سفر زمینی داشته باشید. مدت زمان اعتبار ویزای حمل و نقل اتریش پنج روز است و به همین دلیل به آن، ویزای کوتاه مدت نیز گفته می‌شود.

اتریش5

3. ویزای نوع C یا توریستی:

اگر هدفتان از سفر به اتریش یک سفر تفریحی است، باید از این ویزا استفاده کنید. ویزای نوع C اتریش به عنوان ویزای توریستی و مسافرتی نیز شناخته می‌شود. مدت اعتبار این ویزا ۹۰ روز است و هیچ مسافری نمی‌تواند بیش از این مدت در اتریش یا هر یک از کشورهای عضو شنگن اقامت کند. ویزای توریستی اتریش بر اساس نیاز و تعداد روزهای سفر گردشگران به سه دسته تقسیم می‌شود: ورود یکبار (با امکان ورود یکبار به اتریش و سایر کشورهای شنگن حتی اگر مدت اعتبار ویزا باقی بماند)، ورود دوبار (با امکان ورود دوباره به اتریش و سایر کشورهای شنگن در طول مدت اعتبار ویزا) و ورود چندبار (با امکان صدور ویزا به صورت یک ساگر قصد سفر به اتریش را دارید، بهتر است با سفارت یا کنسولگری اتریش در کشور خود تماس بگیرید یا وبسایت رسمی آنها را بررسی کنید تا اطلاعات دقیق و به روز در مورد نیازمندی‌ها و فرایند دریافت ویزا را دریافت کنید. همچنین، اگر قصد دارید از خدمات یک مشاور مهاجرت یا وکیل مهاجرت استفاده کنید، آنها نیز می‌توانند به شما در فرایند دریافت ویزا و مستندات مورد نیاز کمک کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها