|
کدخبر: 22471

چند توصیه مدیریتی برای یک غرفه حرفه‌ای

حضور در نمایشگاه به نظر مستقیم مدیر هر شرکتی وابسته است و یک نفر درنهایت تصمیم پایانی را برای حضور و حتی چگونگی حضور می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، یک مدیر باید به خوبی با نکات حساس برگزاری نمایشگاه آشنا باشد. هیچ مدیری دوست ندارد شرکتش از حضور در نمایشگاه متضرر شود و همیشه در پی برنامه و نکاتی برای بهبود وضعیت غرفه شرکتش در نمایشگاه است. آقای رویداد امروز چند نکته کلیدی را برای مدیران آماده کرده است.

mrevent.jpg

بهترین و آگاه‌ترین کارمند شرکت خود را برای حضور در غرفه آماده کنید. افرادی که سواد بالاتر و جایگاه بهتری در شرکت دارند بیشتر برای کار دلسوزی خواهند کرد. و به طور معمول سطح دانش این افراد از فعالیت شرکت و جایگاهی که باید به آن برسد بالاتر است. در مقابل حضور یک مسئول روابط عمومی برای غرفه الزامی است اما ضامن موفقیت شما نخواهد بود.

به‌عنوان مدیر یک مجموعه همیشه باید در غرفه حضور داشته باشید. این نکته را هیچ‌گاه فراموش نکنید، شرکت‌های خارجی حاضر در رویداد برای مدت طولانی در آن کشور مستقر نخواهند بود و اگر قصد امضای تفاهمنامه‌های اقتصادی را دارید باید کار را در نمایشگاه تمام کنید. پس از امضای قرارداد اولیه پیگیری‌های بعدی را به پایان نمایشگاه موکول کنید. بنابراین حضور مدیر برای امضا و تصمیم‌گیری نهایی الزامی است.

شبکه اجتماعی را فراموش نکنید زیرا به کمک آنها می‌توانید بازدیدکننده بیشتری را به غرفه خود بکشانید. به طور معمول در طول برگزاری نمایشگاه شبکه‌های اجتماعی فراموش می‌شوند، در حالی که با سایت و حساب‌های مختلف می‌توانید از بازدیدکننده بیشتری دعوت کنید.

از هزینه کردن برای طراحی یک غرفه مجلل و چشم‌نواز نترسید. هرچه غرفه شما بهتر ساخته شده باشد نمای بهتری دارد و افراد بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. اگر برای نخستین بار است که در یک رویداد شرکت می‌کنید بهتر است غرفه خوش‌ساختی داشته باشید تا نشان شرکت‌تان بیشتر به چشم آید.

پیش از آنکه نمایشگاه آغاز شود به‌دنبال یک هدیه مناسب و درخور برای بازدیدکنندگان باشید. هدیه‌ها باید در ۳ دسته کلاس عمومی، کلاس میانی و کلاس مدیران تقسیم شوند. برای مشتریان یک هدیه ساده مانند خودکار یا سررسید آماده کنید تا یک بنر تبلیغاتی متحرک برای شما باشند. برای سطح‌های بعدی، ارزش هدیه بالا می‌رود. ارائه یک هدیه ارزنده به مدیران شرکت‌های رقیب می‌تواند آغاز یک فعالیت تجاری موفق باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها