|
کدخبر: 326078

سورپرایز ردمی برای طرفداران / بازار موبایل آماده یک شگفتی شد + عکس

در ابتدای هفته، یک شایعه منتشر شد که ادعا می‌کرد گوشی شیائومی ۱۵ پریمیوم اولین گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد بود.

اقتصاد سورپرایز ردمی برای طرفداران / بازار موبایل آماده یک شگفتی شد + عکس

شرکت شیائومی اعلام کرده است که قصد دارد از این تراشه در گوشی‌های ارزان‌تر خود استفاده کند. احتمالاً با مدل ردمی K۸۰ شروع خواهد شد.

با توجه به اینکه این تراشه های قدرتمند در انحصار شیائومی است، منطقی به نظر می‌رسد که در نسل بعدی پرچمدارانش حضور پیدا کند. اکنون گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی قصد دارد این تراشه را در گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری هم موجود کند. احتمال می‌رود سری جدید ردمی K۸۰ انتخاب بعدی شیائومی باشد.

سری-جدید-ردمی

تاریخ عرضه سری ردمی K۸۰

اسمارت پیکاچو مشاور معروف در ویبو از بازه زمانی عرضه این گوشی هوشمند پرده برداشته. بر اساس اعلام وی ما در ماه نوامبر شاهد رونمایی ردمی K۸۰ خواهیم بود.

انتظار می‌رود کوالکام در ماه اکتبر پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را عرضه کند. همین موضوع باعث شده شایعاتی در خصوص عرضه شیائمی در همان ماه بوجود بیاید. با این وجود عرضه سری ردمی K۸۰ احتمالا به نوامبر موکول خواهد شد. اگر شایعات درست باشند این دستگاه باید به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز شود اما با این حال مدل وانیلی همچنان از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت می‌گیرد.

پیکاچو احتمال می‌دهد که هر دو گوشی ردمی K۸۰ و K۸۰ Pro مانند Redmi K۷۰ و K۷۰ Pro دارای صفحه نمایش با وضوح ۲K هستند. این مشاور همچنین اعلام کرد که امسال ردمی K۸۰E، جانشین K۷۰E را به دلیل تمرکز بر نسخه پریمیوم سری K عرضه نخواهد کرد.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها