|
کدخبر: 16426

راه‌حل جذب مخاطبان غیرتخصصی

در راهروهای نمایشگاه که قدم بزنید به طور حتم با تعدادی بازدیدکننده غیرتخصصی روبه‌رو خواهید شد که قصد دارند اطلاعاتی از غرفه‌های نمایشگاه به‌دست آورند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، این بازدیدکنندگان افرادی هستند که اطلاعاتی از یک صنعت در اختیار دارند اما اطلاعات‌شان به اندازه‌ای نیست که بتوانند به بازدیدکنندگان تخصصی تبدیل شوند. در ارزش‌گذاری بازدیدکنندگان یک رویداد که از سوی کارشناسان نمایشگاهی انجام شده، بازدیدکنندگان غیرتخصصی در یک رتبه مانده به آخر و بازدیدکنندگان تماشاچی در رتبه آخر قرار می‌گیرند. جذب این دسته از بازدیدکنندگان در برخی مواقع می‌تواند باعث پیشرفت شرکت‌ها شود زیرا این افراد با آگاهی یافتن از نوع فعالیت شرکت‌ها به مشتریان بالقوه آن تبدیل خواهند شد. «آقای رویداد» چند راهکار ساده را برای جذب مخاطبان غیرتخصصی آماده کرده است.

mrevent.jpg

‌*‌ برای جذب یک مخاطب که اطلاعات ناقصی از کسب و کار شما دارد، بهترین راه ایجاد یک گفت‌وگوی دو طرفه است. گفت‌وگوی دوطرفه به گونه‌ای است که مخاطب نیز فرصت صحبت کردن و اظهارنظر را پیدا می‌کند. در این گفت‌وگو مخاطب تمام سوالات خود را پرسیده و به طور کامل با شرکت شما آشنا خواهد شد.

‌*‌ وقتی مخاطبان در راهروهای نمایشگاه قدم می‌زنند بمباران اطلاعاتی خواهند شد و زمانی که به غرفه شما می‌رسند دوست ندارند اطلاعات تکراری بشنوند، به همین دلیل باید آنها را در جریان چند نکته ویژه و ظریف از کسب و کارتان قرار دهید تا متوجه تفاوت‌های شما نسبت به دیگران شوند.

‌*‌ احترام گذاشتن و بالابردن جایگاه یک انسان می‌تواند در نوع نگاهی که وی به کسب و کار شما دارد اثرگذار باشد. در هنگام صحبت کردن با مخاطبان با آنها با احترام رفتار کنید و در پایان گفت‌وگو نیز یک هدیه کوچک به آنها بدهید. به راحتی می‌توانید با این روش اعتماد مخاطبان را جلب و آنها را به مشتری تبدیل کنید.

‌*‌ صداقت در نمایشگاه از هر چیزی واجب‌تر است. هیچ‌گاه صداقت را در طول کار خود فراموش نکنید تا دچار مشکل نشوید. هنگام صحبت با یک مخاطب غیرتخصصی از ناآگاهی وی سوءاستفاده نکنید و تمام اطلاعات را به طور شفاف و بی‌پرده به وی منتقل کنید. اگر در طراحی بنر تبلیغاتی خود اغراقی کرده‌اید، آن را به صورت شفاف به مخاطب خود بگویید تا از گمراهی خارج شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها