|
کدخبر: 16169

فقط به این خاطر کارمندان غرفه را اخراج کنید

زمانی که یک شرکت هزینه‌های برپایی غرفه را تقبل می‌کند و تمام تلاش خود را برای برپایی یک غرفه انجام می‌دهد دیگر نمی‌تواند شاهد هیچ مانعی برای پیشرفت باشد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، در این میان کارمندان غرفه نقش اساسی برعهده دارند و بیشترین تاثیر را در جذب مخاطب خواهند داشت. اگر کارمند غرفه رفتاری ناشایست و خلاف قوانین داشته باشد باعث از بین رفتن تمام زحمات مدیران می‌شود و شرکت نیز به آنچه هدف‌گذاری کرده، نمی‌رسد. «آقای رویداد» امروز چند نکته را آماده کرده که با مشاهده هر کدام از آنها می‌توانید کارمند خود را از غرفه اخراج کنید چرا که این رفتارها تاثیر مستقیم بر روابط تجاری و موفقیت شما خواهد داشت.

mrevent.jpg

  • تاخیر بزرگترین خطایی است که یک کارمند غرفه می‌تواند مرتکب آن شود. زمانی که در غرفه کسی برای پاسخگویی نباشد، در عمل هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و هیچ مشتری نیز به سوی آن غرفه نخواهد رفت. تاخیر در حضور در غرفه می‌تواند ناشی از بی‌علاقگی و حتی کمبود اعتماد به نفس در کارمند شما باشد.
  • به طرز برخورد کارمندان با مشتری‌ها دقت کنید. اگر کارمندی با تندی به مشتریان پاسخ می‌دهد یا از پاسخ برخی سوالات سرباز می‌زند به سرعت او را از غرفه خارج کنید. چنین افرادی باعث از بین رفتن انگیزه مخاطبان خواهند شد و مذاکرات گسترده انجام نمی‌شود.
  • پچ‌پچ کردن در غرفه و کارمندانی که مدام در حال صحبت کردن با یکدیگر هستند از آفت‌های یک غرفه به‌شمار می‌آید. به طور معمول زمانی که چند کارمند خانم یا آقا در یک غرفه کنار هم قرار می‌گیرند، شروع به صحبت‌های پراکنده می‌کنند که این‌کار درنهایت باعث از بین رفتن انگیزه مخاطبان برای سوال پرسیدن خواهد شد.
  • استفاده از تلفن همراه و خوردن غذا و آشامیدنی در غرفه دو اشتباه نابخشودنی هستند. از مهم‌ترین قوانین نمایشگاهی صحبت نکردن با تلفن همراه در غرفه و همچنین نخوردن غذا است. اگر کارمندی یکی از این دو اشتباه را انجام داد خیلی سریع به او تذکر دهید تا از غرفه خارج شود.
  • یک نکته بسیار ریز اما مهم میزان صحبت‌کردن کارمندان با مخاطبان است. اینکه کارمندی بیش از اندازه با مخاطبان صحبت کند یا خیلی سریع با چند جواب کوتاه آنها را راهی کند، اشتباه است. کارمندان حرفه‌ای افرادی هستند که بتوانند در یک زمان مشخص ۴ دقیقه‌ای تمام اطلاعات را در اختیار مخاطب قرار داده و انگیزه همکاری را در او افزایش دهند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها