|
کدخبر: 13770

پیمانکاران ساخت غرفه را چگونه انتخاب کنیم؟

در پایان مراحل ساخت غرفه به پیمانکاران خواهیم رسید که کار اصلی را برعهده دارند و تمام زحمات ساخت یک غرفه بر دوش آنهاست.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، هرقدر طراحان بهترین طرح را ارائه دهند و مدیران بهترین تفکر را برای یک نمایشگاه داشته باشند بازهم کاری که در پایان پیمانکار ساخت، تحویل مسئول غرفه می‌دهد بسیار مهم است. گاهی اوقات تمام اجزا به خوبی در کنار هم کار می‌کنند اما در نهایت یک اشتباه از سوی پیمانکار تمام هزینه و سختی‌هایی که شرکت برای برگزاری یک غرفه کشیده را به باد می‌دهد. «آقای رویداد» برای جلوگیری از پیش‌آمد اشکالی در کار غرفه‌سازی راهنمایی را برای انتخاب بهترین پیمانکار آماده کرده است.

875458.jpg

- پیش از آنکه قراردادی را با پیمانکاران به امضا برسانید از مورد تایید بودن آنها اطمینان حاصل کنید. برخی پیمانکاران ساخت غرفه از سوی سایت یا سازمان برگزارکننده نمایشگاه ممنوع‌الفعالیت هستند. دلیل این ممنوع‌الفعالیتی اغلب پیروی نکردن از قوانین نمایشگاهی هنگام کار است.

- آگاه شوید که پیمانکاران قصد دارند کار ساخت غرفه را چگونه انجام دهند. آیا ساخت غرفه به صورت پیش ساخته، خارج از فضای نمایشگاهی انجام و سپس در محل غرفه نصب می‌شود یا تمام کار در فضای سرپوشیده نمایشگاه انجام خواهد شد. با دانستن این موضوع می‌توانید مجوزهای مورد نیاز را زودتر تهیه کنید.

- برای آنکه بتوانید بهترین غرفه را داشته باشید، یک ناظر از سوی شرکت در کنار پیمانکاران قرار دهید. برخی از پیمانکاران برای راحتی کار خود ممکن است قسمت‌هایی از طرح را تغییر دهند که شاید خیلی مشخص نباشد اما تفاوت‌هایی با نقشه اصلی ایجاد می‌کند.

- اطمینان حاصل کنید پیمانکاری که مد نظر دارید درگیر تعدد پروژه نباشد. برخی از پیمانکاران به دلیل سابقه درخشان خود پروژه‌های متعددی را قبول می‌کنند و از همین‌رو از انجام صحیح برخی پروژه‌ها بازخواهند ماند. تعدد پروژه یک پیمانکار حتی اگر حرفه‌ای باشد، ممکن است طرح غرفه شما را دچار آسیب کند.

- به طور حتم از پروژه‌های پیمانکاران از نزدیک بازدید کنید. به طور معمول هر پیمانکار در نمایشگاه ساخت یک یا دو غرفه را برعهده دارد و از آنجایی که شما حداقل دو ماه پیش از آغاز نمایشگاه باید پیمانکار را انتخاب کنید پس فرصت بازدید از نمونه کار را خواهید داشت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها