|
کدخبر: 12725

چشمک پسابرجام به نمایشگاه خودرو مشهد

نمایش کامیون‌های ولوو و اسکانیا در حالی است که امکان استفاده از تسهیلات طرح نوسازی ناوگان سنگین برای خرید آنها وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، هفدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد در حالی برگزار می‌شود که جای برخی خودروسازان سنگین‌کار در این نمایشگاه خالی است، خودروسازانی مانند عقاب‌افشان و ایران‌‌خودرودیزل.

اما خودروسازانی مانند سایپادیزل، زامیاد، آریادیزل، آذهایتکس، بهمن‌دیزل، سیباموتور و مایان در میان تولیدکنندگان و واردکنندگان خودروهای کاروتجاری دیده می‌شدند

همچنین برخی خودروسازان مانند ماموت‌دیزل تنها به حضور نمایندگان خود اکتفا کردند. نکته مهم‌تر آغاز عرضه کامیون‌های جدید اروپایی در نمایشگاه مشهد از برندهایی همچون ولوو، رنو، ایویکو، اسکانیا و… است که برای خرید برخی از آنها مانند کامیون‌ها و کشنده‌های ولوو و رنو می‌توان از تسهیلات طرح نوسازی ناوگان سنگین نیز بهره برد.

گروه خودروسازی سایپا

گروه خودروسازی سایپا خوردوهای سنگین و نیمه‌سنگین خود را با حضور دو زیرمجموعه سایپادیزل و زامیاد در نمایشگاه مشهد به نمایش گذاشت. خودروسازی زامیاد با چهار محصول کاروتجاری خود در این نمایشگاه حضور به هم رسانید.

دو ون درکا و پادرا که پیش از این نیز در نمایشگاه‌های مختلف عرضه شده بود، کشنده استرالیس ایویکو، کامیون یوروکارگو ایویکو. همچنین زامیاد در این نمایشگاه مینی‌بوس آراد خود را به نمایش درآورده است و به نظر می‌رسد یکی از محصولات این خودروساز باشد.

شرکت سایپادیزل نیز در این نمایشگاه دو محصول همیشگی خود شامل کشنده ولوو FH۵۰۰ و ولوو FH۴۶۰ را ارائه کرده است. همچنین در میان محصولات این خودروسازی کشنده نسبتا جدید فوتون KX نیز به چشم می‌خورد.

مهم‌ترین محصول سایپادیزل یعنی کامیون رنو D WIDE نیز دیده می‌شود. همچنین در مجموعه پارس‌خودرو یک خودروی کار و تجاری یعنی پیکاپ ریچ به نمایش درآمده است.

گروه بهمن

یکی دیگر از خودروسازان بزرگی که در نمایشگاه مشهد با حضور تمام زیرمجموعه‌های خود حاضر شده، گروه خودروسازی بهمن است. این شرکت نیز خودروهای کاروتجاری خود را در سگمنت‌های سبک، نیمه‌سنگین و سنگین توسط شرکت‌های بهمن‌دیزل و سیباموتور به نمایشگاه آورده است.

سیباموتور با کشنده‌های FAW و کامیونت Tigo در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است. شرکت بهمن دیزل نیز محصولات خود از جمله کامیونت و کامیون‌های ایسوزو و کامیون‌های FVR و مینی‌بوس مکسوس را به نمایش گذاشت.

شرکت آریادیزل

شرکت آریادیزل به عنوان شریک تجاری در هفدهمین نمایشگاه مشهد محصولات چینی C&C را در غرفه خود به نمایش درآورد. همچنین این شرکت در روز افتتاحیه نمایشگاه، از محصولات جدید رنوتراکس رونمایی کرد. البته پیش از این افتتاح خصوصی محصولات رنوتراکس آریادیزل انجام شده بود.

آذهایتکس

شرکت آذهایتکس نیز به عنوان رسمی خودروهای باری ماز در هفدهمین دوره از نمایشگاه مشهد شرکت کرده است. این شرکت کشنده‌ و کامیون‌های ماز خود را در نمایشگاه مشهد به نمایش می‌گذارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها