|
کدخبر: 306353

دشمن رونالدو در آستانه اخراج!

فرناندو سانتوس در آستانه برکناری از هدایت تیم ملی لهستان قرار دارد.

فوتبال دشمن رونالدو در آستانه اخراج!

فرناندو سانتوس در پایان دوره حضورش در پرتغال پس از جام جهانی ۲۰۲۲، سرمربی لهستان شد. یک انتخاب ریسکی و جاه طلبانه برای لهستان. او گفته بود که قصد دارد لهستان را به یورو ۲۰۲۴ برساند و در آلمان مدعی نیز خواهند بود، با این حال، در مرحله مقدماتی هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفته و شاگردان سانتوس دیشب در آلبانی شکست خوردند (۰-۲). لهستان پس از پنج بازی در رده چهارم گروه خود قرار دارد و سه مسابقه دیگر باقی مانده است.

بر اساس ادعای رسانه لهستانی TVP Sport، فدراسیون فوتبال لهستان تصمیم گرفته به زودی با سرمربی ۶۸ ساله خود قطع همکاری کند. نتایج تیم با او از ژانویه گذشته تاکنون اصلا قانع کننده نبوده است. لهستان در گروه مقدماتی خود پس از آلبانی، جمهوری چک و مولداوی قرار دارد و باید تلاش کند حداقل به پلی آف برسد.

سانتوس پس از شکست برابر آلبانی و در مورد آینده‌اش گفته بود: «همه چیز به فدراسیون بستگی دارد. اگر رئیس تصمیم بگیرد که تغییر بهتر است، من البته با آن موافقت می‌کنم. با این حال همچنان به موفقیت در این ماموریت اعتقاد دارم.»

سانتوس در روزهای پایانی کارش در پرتغال با رونالدو نیز به مشکل خورده بود و گفته می شود رابطه خوبی با ستاره‌های بزرگ لهستان هم ندارد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها