|
کدخبر: 38517

معظمی: صمت از بولتن سازمانی به رسانه‌ای اثرگذار بدل شد

منصور معظمی - معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به‌عنوان نخستین صاحب امتیاز روزنامه «گسترش صنعت» شاهد رونق و حیات این روزنامه بوده و از این موضوع خوشحال است. همچنین امیدوارم این روند همچنان رو به رشد و تعالی باشد.

بدون‌شک روزنامه صمت در دوران مدیریت جدید از یک بولتن سازمانی به رسانه‌ای مهم و تاثیرگذار در حوزه صنعت، صنایع کوچک و بزرگ و خصوصا خودروسازی و حمایت از تولیدات داخلی در کنار سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تبدیل شده است.

تهیه انواع گزارش‌های میدانی از صنایع و گفت‌وگو با دست‌اندرکاران و کارشناسان و نقدهای مناسب و اطلاع‌رسانی کامل از اخبار تخصصی و صنعتی در سطح کشور توسط آن موسسه توانسته است با صنعتگران همراهی کند.

معتقدم نقشی که همه رسانه‌های مکتوب، صداوسیما و پیام‌های دنیای مجازی در این روزگار به عهده گرفته‌اند، گاهی موثرتر از اصل وقایع بوده و می‌تواند در حرکت‌های بعدی تولید ملی و صنایع کوچک و بزرگ تاثیرات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بگذارد. باتوجه به جایگاه مهم رسانه و افکار عمومی، پوشش اخبار و تلاش‌های صنعتگران و دست‌اندرکاران بخش تولید اهمیت دوچندان یافته و باید مخاطبان از طریق تریبون‌های سالم و مطمئن، از این زحمات و خدمات آگاه شوند.

باتوجه به تخصصی شدن همه مشاغل در جهان امروز، رسانه‌های موفق نیز‌ رسانه‌های تخصصی هستند. حوزه کار ما، صنعت است و روزنامه‌های موسسه صمت در حوزه صنعت و بالطبع معدن و تجارت در طول این مدت با استفاده از نیروهای ارزشمند و حرفه‌ای توانسته‌اند بازوی مقتدری برای صاحبان صنایع باشند.

موفقیت جنابعالی و همکاران خوبتان را از خدای بزرگ خواستارم.

idroletter01.jpg

رسانه‌های موسسه مطبوعاتی صمت در شرایطی از طرف نخستین صاحب‌امتیاز خود مورد تقدیر قرار گرفت که در روزهای گذشته شاهد انواع تهمت‌ها و توهین‌ها بوده ‌است. خوشحالیم که به لطف پروردگار و همت همکاران حرفه‌ای روزنامه و رهنمود مدیرانی ارزشمند در بدنه و رأس هرم وزارت صنعت، معدن تجارت، فعالیت‌های رسانه‌ای خود را ادامه دادیم و امروز شاهد مهر تایید این تخصص از طرف معاونان مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم.

گسترش نیوز ابراز لطف جناب آقای دکتر منصور معظمی، معاون وزیر و رئیس هیات‌عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را ارج نهاده و از صداقت، شهامت و مدیریت ایشان و همه همکاران تلاشگر سازمان ایدرو کمال قدردانی و تشکر را دارد و امیدوار است بتواند همچنان یار این سازمان و منتقدی دلسوز باقی بماند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها