|
کدخبر: 315884

بودجه نظامی/جنگ اوکراین/ایالات متحده

بودجه نظامی آمریکا تمام شد/ نیاز شدید اوکراین به کمک مالی

درحای که آمریکا همواره در صف اول کمک کنندگان به اوکراین بوده است، اکنون دولت بایدن هشدار داده که بودجه کمک نظامی به اوکراین تمام شده است.

سیاست بودجه نظامی آمریکا تمام شد/ نیاز شدید اوکراین به کمک مالی

دولت ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که فقط برای ارسال یک بسته نظامی دیگر، بودجه در اختیار دارد. زمانی که چنین اتفاقی رخ دهد، دیگر اختیاری برای تامین کمک مالی به اوکراین وجود نخواهد داشت. اوکراین هنوز هم به کمک نیاز دارد و چنین موضوعی به کنگره محول می‌شود تا برای آزادی، دموکراسی و منابع امنیت ملی ما اقدام کند.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید در حالی این اظهارات را مطرح کرده که دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا همچنان به دنبال کسب موافقت کنگره برای آخرین درخواست بایدن برای تامین مالی اوکراین است.

رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرده که قانونگذاران ۶۰ میلیارد دلار دیگر را برای کمک به اوکراین به عنوان بخشی از یک لایحه هزینه اضطراری که شامل کمک به رژیم صهیونیستی نیز می‌شود، تصویب کنند.

آمریکا-بودجه

قانونگذاران جمهوری خواه پس از تصویب ۱۱۳ میلیارد دلار هزینه برای اوکراین، با اشاره به نگرانی از اینکه بایدن درگیری با روسیه را طولانی‌تر می‌کند و استراتژی پیروزی روشنی ندارد، پیشنهاد تامین مالی برای کمک به رژیم صهیونیستی و اوکراین را متوقف کردند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مذاکره کنندگان کنگره اخیرا درباره سازشی مذاکره کرده‌اند که اگر بایدن با اعمال سیاست‌های سختگیرانه‌تر در امتداد مرز آمریکا و مکزیک موافقت کند، بودجه اوکراین را تامین می‌کند.

جنگ روسیه و اوکراین، مدت هاست که آغاز شده و اوکراین اکنون بیشتر از هر زمان دیگری به کمک مالی برای مقابله با روسیه نیاز دارد. این احتمال می رود که آینده جنگ برای اوکراین سخت پیش برود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها