|
کدخبر: 301635

خون مردم اوکراین بر سر سفره رئیس جمهور آمریکا

ترامپ گفت: خانواده بایدن از جنگ اوکراین سود برده‌اند و اکنون دولت بایدن میلیاردها دلار از مالیات‌دهندگان آمریکایی برای اوکراین هزینه کند.

سیاست خون مردم اوکراین بر سر سفره رئیس جمهور آمریکا

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بایدن را به دلیل فساد تاریخی مورد انتقاد قرار داد و گفت: خانواده بایدن از جنگ اوکراین سود برده‌اند و اکنون دولت بایدن میلیاردها دلار از مالیات‌دهندگان آمریکایی برای اوکراین هزینه کند.

جنگ اوکراین یا همان جنگ در شرق اوکراین، نبردی است که از سال ۲۰۱۴ تاکنون بین دولت اوکراین و گروه های مسلح جدا شده در دو منطقه دانباس و لوگانسک در شرق اوکراین ادامه دارد. این جنگ بعد از اعلام استقلال شبه جزیره کریمه در سال ۲۰۱۴ و اعلام دستور تحت کنترل کیفیتچریا توسط دولت اوکراین در منطقه دانباس آغاز شد.

گروه های مسلح جدا شده از جمله ارتش شعبه دانباس و لوگانسک، با حمایت روسیه در مقابل نیروهای اوکراین قرار گرفتند. این جنگ هزینه های بسیاری را برای هر دو طرف داشته است، شامل از دست دادن جان بسیاری از نظامیان و شهروندان، خسارت به زیرساخت های عمومی، تحریم های بین المللی و تحریم های اقتصادی علیه روسیه.

تلاش های بین المللی برای خاتمه دادن به این جنگ ادامه دارد، اما هنوز هیچ راه حل قابل قبولی برای پایان دادن به این بحران پیدا نشده است.

منبع: اعتماد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها