|
کدخبر: 287396

۸ نکته که متخصص کراتینه مو برای افزایش درآمد باید بداند!

آموزشگاه آرایشگری گل گیس بهترین آموزشگاه‌ آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش کراتین مو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

یکی از لاین‌های درآمدزا در صنعت آرایشی و مراقبت‌های بهداشتی پوست و مو، رشته کراتینه مو است. شما می‌توانید در هر سنی که هستید با هر سطح تحصیلات، با آموز ش کراتین مو و شروع کار در استان محل زندگی خود، به درآمد فوق العاده برسید. حتی اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید، داشتن مهارت حرفه‌ای در حوزه آرایشی و بهداشتی، امتیاز رقابتی برای شما برای ورود سریع و بهتر در بازار کار است. در ادامه آن‌چه را برای تبدیل شدن به یک متخصص کراتینه مو  نیاز دارید، ارائه خواهیم داد.

کراتینه مو -آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس

چرا کراتینه مو را انتخاب کنم؟

یکی از فعالیت‌های بسیار پر طرفدار در حوزه آرایشگری، کراتینه مو است. مثل بافت مو، رنگ مو و شینیون تخصصی و حرفه‌ای عروس، این حرفه‌، از لاین‌های شلوغ آموزشگاه‌ها و مراکز  زیبایی در تهران و دیگر استان‌های کشور است. نه فقط در داخل بلکه در بسیاری از کشورهای جهان، هم‌چنان کراتینه مو، در کانون توجه بانوان مشکل‌پسند شیک پوش قرار دارد.

این رشته پرطرفدار در حرفه آرایشگری، پاسخی است به نیاز فزاینده آقایان و بانوانی که علاقمند به رسیدگی به موها و تقویت و آراستن بهتر آن هستند. اگر قصد دارید به یک متخصص کراتینه مو حرفه‌ای تبدیل شوید و درآمد خوبی در اقتصاد امروز ایران کسب کنید، کسب مهارت، نخستین گام است. برای کسب مهارت در حرفه کراتینه مو، باید خوب و حرفه‌ای آموزش ببینید و کارآموزی کنید.

چطور از کراتینه مو درآمد خوبی داشته باشم؟

حتما می‌دانید که این روزها، علاقه بانوان در گروه‌های سنی مختلف به رنگ کردن مو با مواد شیمیایی به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است. رنگ کردن مکرر چه به صورت اصولی و چه غیر اصولی، مثل دکلره و اقدامات مکرر برای آمبره و سامبره، همگی سبب شکنندگی و آسیب دیدن مو در بلند مدت می‌شود.

اگر می‌خواهید از آسیب دیدگی موهای  لطیف خود جلوگیری کنید و در سنین بالا، هم‌چنان موهایی شاداب و با ریشه قوی داشته باشید، بایستی مراقبت‌های مو را جدی بگیرید. از رنگ کردن‌های مکرر و غیر اصولی پرهیز کنید و از روش‌های تقویت مو استفاده کنید مثل کراتینه مو.

با  کراتینه مو، شادابی و سلامت را به موی خود هدیه دهید. رشته کراتینه مو، به عنوان یک رشته پولساز در حرفه آرایشگری ایران، مخاطبان بسیار دارد. برای کسب درآمد بالا در این رشته، اول باید یک متخصص حرفه‌ای شوید.

اگر در حرفه کراتینه مو، حرفه‌ای شوید، آموزش این رشته به دیگران نیز گام خوبی برای درآمدزایی است؛ حتما نباید خودتان نسبت به کراتینه مو دیگران اقدام کنید. آموزش این حرفه به دیگران هم، ثروت آفرین است. اما چطور؟

چند توصیه کلی را در نظر داشته باشید:

انتخاب آموزشگاه مناسب کراتینه مو

آموزشگاه مناسب، رفیق خوب است! آدم‌های موفق، معمولا رفقا و راهبران و معلمان موفق و خوب هم داشته‌اند. شرط اول برای حضور در عرصه کراتینه مو، آموزش مهارت‌های این حرفه است.

آموزش مناسب، در حرفه‌ای شدن شما و تسلط بر کلیه اصول مربوط به کراتینه مو بسیار اهمیت دارد. یک آموزشگاه خوب کراتینه مو،  مربیان حرفه‌ای کراتینه دارد که شما را با انواع مو، ویژگی‌ها، مواد مخصوص کراتینه، تکنیک‌های نوین جهان و ترفندهای مهم و شناخته شده این حوزه آشنا می‌کنند.

دریافت مدرک معتبر

آن چه باعث افزایش اعتبار و تقویت برند شما به عنوان متخصص کراتینه مو می‌شود، دوره‌هایی است که گذرانده‌اید. هر میزان دوره‌ها و مدارک اخذ شده شما در عرصه آرایشگری، معتبرتر باشد، اعتماد به کار شما افزایش خواهد یافت. به خصوص اگر این مدارک، در سطح جهانی قابل قبول باشند مثل مدرک فنی حرفه‌ای کراتینه مو.

آموزش کراتینه مو - آموزشگاه گل گیس

به روز بودن در حوزه کراتینه مو

اگر قصد دارید از درآمد سرشار کراتینه مو برخوردار شوید، توصیه می‌شود که ضمن ثبت‌نام در یک آموزشگاه عالی آموزش کراتینه مو، حتما به روز باشید و جدیدترین روش‌های کراتینه مو را دنبال کنید.

برای به روز بودن باید با مواد جدید آشنا و متدهای نوین کراتینه مو را بشناسید. همین طور امکان پاسخ‌گویی به سوالات مشتری را داشته باشید. همه این‌ها سبب می‌شود که اعتماد مشتری افزایش یافته و زمینه برای جلب رضایت او و مراجعه مجدد، بیشتر شود.

مواد و تجهیزات با کیفیت

اگر می‌خواهید در زمینه کراتینه مو، یک متخصص حرفه‌ای شوید، چاره‌ای ندارید جز آن‌که مسلط و مجهز به تجهیزات با کیفیت و جدید باشید. در صنعت آرایشگری و مراقبت‌های پوست و مو، سال به سال، مواد، تجهیزات و دستگاه‌های مدرن به بازار می‌آید تا اثربخشی کراتینه و فعالیت‌های مراقبتی افزایش یابد.

تمرین، اراده و پشتکار

موفقیت، برنامه می‌خواهد! هر برنامه‌ای، نیازمند اراده و پشتکار است. پشتکار است که شما را با ریزه کاری‌های این حرفه آشنا کرده و تسلط شما را بر کراتین موهای مختلف افزایش می‌دهد. این‌ها، دستاورد حضور در یک آموزشگاه خوب کراتینه مو و آموزش در کنار اساتید خوش‌نام کراتینه مو است.

دوره کارآموزی کراتینه مو

برای موفق شدن در هر کاری، باید شاگردی کرد. تا راهرو نباشی، کی راهبر شوی! شرکت در دوره کارآموزی زیر نظر یک متخصص باتجربه، گام مهمی در متخصص شدن در کراتینه مو است.

تعامل با سالن‌های زیبایی مطرح

اگر تازه کار هستید و به دنبال جذب مشتری، یکی از بهترین شیوه‌ها برای جذب مشتری، همکاری با سالن‌های معتبر و بهترین مراکز کراتینه مو در مرکز استان محل زندگی و فعالیت شما است. این سالن‌ها، مشتری ثابت داشته و می‌توانید از این شرایط به نفع خود و تبلیغ کار خود استفاده کنید.

مهارت‌های ارتباط با مشتری

آرایشگر موفق، صرفا آرایشگر نیست. بلکه یک دوست خوب و مشاوری امین در حوزه مراقبت پوست و مو برای مشتری هم می‌باشد. جلب نظر مشتری، نیازمند ارتباط موثر با مشتری است. پس روی مهارت‌های ارتباط اجتماعی خود کار کنید. 

آموزش کراتین مو - آموزشگاه گل گیس

گل گیس، بهترین آموزشگاه کراتینه مو در تهران

آموزشگاه آرایشگری گل گیس بهترین آموزشگاه‌ آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش کراتین مو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش کراتینه مو و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید. 

 

نویسنده: رپورتاژ
  • مینا ارسالی در

    عالی...

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها